خرید فیلتر شکن پولی فعال Shiva VPN برای ویندوز


خرید فیلتر شکن پولی فعال Shiva VPN برای ویندوز

دانلود برنامه شیوا وی پی ان نسخه مود شده

یکی از قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ های پولی در کشور ما برنامه Shiva VPN می‌ باشد. که شما می‌ توانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی برای خود نصب کنید. اما پس از اینکه آن را باز کنید در مرحله اول باید یکی از اکانت‌ های این vpn را خریداری کنید. که اکانت‌ های آن یک ماهه، ۶ ماهه و یک ساله است که قیمت بسیار مناسبی دارند.
لازم به ذکر است که اکانت یک ساله این برنامه به مدت محدود تخفیف خورده است. که می‌ توانید آن را خریداری کنید و از سرعت بالا و عالی این برنامه برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنید.

افزایش سرعت در Shiva VPN با انواع اینترنت ها

فرقی ندارد که شما با چه نوع اینترنت و چه سرعتی به این فیلتر شکن متصل می‌ شوید. چون در هر حال این برنامه قوی و قدرتمند سرعت شما را افزایش می‌ دهد. و کمک می‌ کند تا بتوانید به راحتی اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید.
گزینه بسیار خوبی که این برنامه دارد این است که حتی اگر اینترنت شما ضعیف باشد. به صورت خودکار سرعت شما را تا چند برابر افزایش می‌ دهد. تا راحت‌تر بتوانید فیلم‌ های مورد نظر خود را تماشا کنید و حتی به راحتی بازی کنید.

Screenshot image 1

Screenshot image 2

اتصال با سه دستگاه همزمان

همانطور که گفته شد برنامه Shiva VPN یک فیلتر شکن پولی می‌ باشد. به همین دلیل اگر شما یک اکانت این فیلتر شکن را خریداری کنید. می‌ توانید با سه دستگاه مختلف خود به صورت همزمان به این برنامه متصل شوید. که باعث می‌ شود بتوانید در هزینه‌ های خود صرفه‌جویی کنید. و حتی مهم نیست که فقط از گوشی استفاده کنید. بلکه حتی با کامپیوتر و تبلت هم می‌ توانید به این vpn متصل شوید.

Screenshot image

بدون محدودیت با Shiva VPN فیلم تماشا کنید

به دلیل اینکه سرور های این فیلتر شکن پولی می‌ باشند، به صورت اختصاصی برای شما عمل می‌ کنند. و سرعت و امنیت بالاتری را در اختیار شما می‌ گذارند.
یکی از بهترین ویژگی‌ هایی که این برنامه دارد این است که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید شدید ترین محدودیت‌ ها را از بین ببرید. و به راحتی سایت‌ های ارائه دهنده فیلم را رفع سانسور کنید. سپس بدون محدودیت هر فیلمی را که می‌ خواهید دانلود و با بهترین کیفیت تماشا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *