دانلود نسخه اصلی وی پی ان Hegza VPN برای pc


دانلود نسخه اصلی وی پی ان Hegza VPN برای pc

نصب فیلتر شکن قوی Hegza VPN با لینک مستقیم

از بین بردن محدودیت‌ های اینترنتی امروزه یک دغدغه بزرگ برای تمامی کاربران است. اما فیلتر شکن ‌هایی مانند برنامه Hegza VPN می‌ توانند کمک زیادی برای از بین بردن این مشکل بزرگ به شما بکنند. شما می‌ توانید این برنامه مناسب برای مقابله با محدودیت‌ ها را از طریق گوگل پلی برای خود دریافت کنید و به راحتی به اینترنت جهانی متصل شوید. بدون اینکه کوچک ترین فیلترینگی شما را برای دسترسی به خدمات مورد نیازتان اذیت کند.

اتصال بدون هیچگونه محدودیت

هنگامی که این برنامه را از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود نصب می‌ کنید. و می‌ خواهید از خدمات موجود در آن برخوردار شوید. باید بدانید که این برنامه به صورت نامحدود به شما خدمات ارائه می‌ کند.
یعنی با نصب این vpn شما می‌ توانید به صورت نامحدود از خدمات وی‌ پی‌ ان برخوردار شوید. چرا که هیچ محدودیت زمانی و حجمی برای کاربران در نظر گرفته نشده است.

Screenshot image 8

افزودن سرور دلخواه در Hegza VPN

یک قابلیت جالب در برنامه این است که علاوه بر سرور های موجود می‌ توانید برای خود سرور ایجاد کنید و آن را به برنامه اضافه کنید. تا سرور اختصاصی خود را داشته باشید. همچنین در صورت نیاز حتی می‌ توانید برای خود سرور های پولی را خریداری کنید. تا قدرت و سرعت فوق العاده بالاتری را به منظور مبارزه راحت تر با محدودیت ها داشته باشید.

Screenshot image 1

حدف تمام داده های آنلاین

این برنامه همچنین به کمک اقدامات امنیتی مناسب بستری ایمن و ایده آل را برای مرور مطمئن در اینترنت ایجاد کرده است. یکی از اقداماتی که این برنامه برای افزایش امنیت شما در نظر گرفته است. این است که به شما این امکان را می دهد تا تمامی داده ‌های آنلاینی که هنگام فعالیت در اینترنت به کمک این برنامه در آن ذخیره شده است را حذف کنید. و از خدمات فیلتر شده با خیالی راحت استفاده کنید.

چه زبان هایی در فیلتر شکن Hegza VPN وجود دارد؟!

انگلیسی
فارسی
عربی
پاکستانی
ترکی
ژاپنی

Screenshot image 2

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *