چگونگی کار با BULL Proxy VPN در اندروید قدیمی


چگونگی کار با BULL Proxy VPN در اندروید قدیمی

دانلود وی پی ان BULL VPN با لینک مستقیم

از بین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور با خیال راحت وی پی ان BULL Proxy VPN را برای خود نصب کنید. چون این برنامه یکی از قوی‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ هایی می‌ باشد که بر روی تمامی دستگاه‌ ها و با تمام اینترنت‌ ها نصب می‌ شود. و سرور های پرسرعت این برنامه قادر هستند تا انواع محدودیت‌ های موجود در سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های فیلتر شده را فع سانسور کنند. پس این vpn می‌ تواند گزینه عالی برای مرور نامحدود ما در کشور باشد.

سرور های رایگان و پرو برنامه BULL Proxy VPN

رایگان:
کانادا
فرانسه
آلمان
انگلیس
هلند

پرو:
سنگاپور
ژاپن
استرالیا
برزیل
آمریکا

سرور های گفته شده تمامی کشور هایی هستند که در این برنامه وجود دارند و شما می‌ توانید به آن ها متصل شوید. فقط تنها فرقی که دارند این است که این سرورها در دو دسته رایگان و پرمیوم قرار دارند. که بر اساس نیاز خود می‌ توانید یکی از این دسته‌ ها را انتخاب کنید. فقط برای استفاده از سرور های پرو شما باید هزینه پرداخت کنید و آن ها را بخرید. تا بدون هیچ مشکلی در اینترنت فعالیت های خود را انجام دهید.

خدمات موجود در تنظیمات برنامه

در فیلتر شکن BULL VPN ویژگی‌ های متعددی وجود دارد که اولین خدماتی که در تنظیمات‌ این برنامه به شما ارائه می‌ شود، سرور های پرمیوم است. که با سابسکرایب کردن می‌ توانید آن ها را برای خود فعال کنید.
ویژگی دیگری که وجود دارد این است که شما می‌ توانید از آخرین نسخه این برنامه به راحتی استفاده کنید. یعنی دیگر لازم نیست وارد گوگل پلی شوید. بلکه در خود همین برنامه می‌ توانید فیلتر شکن خود را ارتقا دهید.
همچنین گزینه دیگری که در این قسمت وجود دارد کیل سوییچ است. که با فعال کردن آن، می‌ توانید امنیتتان را افزایش دهید و راحت‌تر در کشور و سایت‌ های مختلف مرور کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *