روش دریافت نسخه اصلی Soc VPN از گوگل رایگان


روش دریافت نسخه اصلی Soc VPN از گوگل رایگان

دانلود فیلتر شکن Soc VPN برای کامپیوتر قوی

از بین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما برنامه Soc VPN می‌ تواند یکی از عالی‌ ترین گزینه‌ ها باشد. تا بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و همچنین گوشی‌ های آیفون خود این فیلتر شکن را نصب کنیم. و از اتصال برقرار شده در گوشی همراهمان جهت دور زدن سانسورها لذت ببریم. به دلیل اینکه این وی پی ان رایگان می‌ باشد، محبوبیت آن دوچندان شده است.

مهم ترین نوع سرور های فیلتر شکن Soc VPN

مهم ترین نوع سرور های این برنامه همان سرور های رایگان هستند. که تقریباً می‌ توان گفت تمامی فیلتر شکن‌ ها این نوع سرورها را دارا می‌ باشند. که شما به راحتی می‌ توانید فقط با یک کلیک به این نوع سرورها متصل شوید.
البته اگر اتصال دستی را انتخاب کنید این برنامه باید بهترین اتصال را برای شما ایجاد کند. پس ممکن است گاهی سرور انتخابی شما را به صورت خودکار تغییر دهد. اما اگر یک دفعه از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید بهترین نوع اتصال برای شما فراهم خواهد شد.

نوع دیگری از سرور های این برنامه سرور های پرمیوم هستند. که تعداد آن ها نسبت به سرور های رایگان کمتر است. اما قدرت و سرعت این نوع سرورها بسیار بیشتر است و در کشور های اصلی واقع شده‌اند. که شما می‌ توانید با قیمت عالی آن ها را خریداری کنید و از اتصال به آن ها لذت ببرید.

کشور های دارای سرور پرمیوم:
اسپانیا
پرتقال
ویتنام
فرانسه

ویژگی های برتر سرور های پرمیوم:
پشتیبانی ۲۴ ساعته
اتصال سریع
ایمنی بیشتر
عدم‌ نمایش تبلیغات
آنبلاک تمامی سانسورها

امنیت بسیار زیاد برنامه

همچنین فیلتر شکن قوی و قدرتمند Soc VPN امنیت شما را ضمانت می‌ دهد. تا بتواند به راحتی از اطلاعات خصوصی شما محافظت کند. بنابراین وقتی از این فیلتر شکن استفاده می‌ کنید اصلاً لازم نیست نگران اطلاعات خصوصی خود باشید. چون می توانید در سرتاسر اینترنت آنلاین شوید و فعالیت های دلخواه خود را انجام دهید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *