روش فعال سازی وی پی ان قوی Turbo VPN


روش فعال سازی وی پی ان قوی Turbo VPN

دانلود توربو وی پی ان با لینک مستقیم + رایگان

فیلتر شکن‌ های گوناگونی در کشور ما وجود دارند که می‌ توانیم با نصب آن ها بر تمام محدودیت‌ های موجود در کشور غلبه کنیم. اما بهترین گزینه برای ما فیلتر شکن‌ های محبوبی مانند برنامه Turbo VPN می‌ باشند. چون ما به وسیله این فیلتر شکن‌ ها علاوه بر اینکه می‌ توانیم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن محدودیت‌ ها را از بین ببریم. باعث می‌ شود که بتوانیم از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنیم.
وقتی اسم این فیلتر شکن را در گوگل پلی سرچ کنید متوجه می‌ شوید که میلیون‌ ها کاربر این وی پی ان را برای خود نصب کرده‌اند. که نشان از سرعت و کیفیت بالای این برنامه است.

Screenshot image 3

آموزش اتصال Turbo VPN :

اگر آموزش اتصال به این فیلتر شکن را می‌ خواهید جای درستی آمده‌اید. چون ما می‌ خواهیم فیلم آموزشی این برنامه را برای شما قرار دهیم. تا بتوانید راحت‌تر از امکانات این برنامه استفاده کنید.
در ادامه فیلمی برای شما قرار داده‌ایم که هم نشان می‌ دهد چگونه باید به صورت خودکار از سرور های این برنامه استفاده کنید.
همچنین طبق ویدیو شما می‌ توانید سرور های پرمیوم این برنامه را خریداری کنید، تا از خدمات با کیفیت‌تری استفاده کنید.

 

اکانت پرمیوم Turbo VPN

همانطور که در بالاتر گفته شد و در ویدیو مشاهده کردید این فیلتر شکن دارای اکانت پرمیوم می‌ باشد. که در لیست سرورها به نام سرور های اسپشیال یا خاص نامگذاری شده‌اند.
اگر همین الان این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید. می‌ توانید از آفر ویژه این برنامه که به مدت ۲۴ ساعت برای شما قرار داده است استفاده کنید. تا بتوانید اکانت پرمیوم این برنامه را با بهترین قیمت خریداری کنید.

اما در حالت کلی این فیلتر شکن با امکانات ارزنده‌ای که دارد. می‌ تواند با سرور های رایگان به شما کمک کند تا بتوانید بر سانسور های موجود در کشور غلبه کنید. و همانطور که در ویدیو دیدید اتصال رایگان شما در یک چشم به هم زدن ایجاد می‌ شود. حتی لازم نیست اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنید.
اما اگر نیاز به سرور های اختصاصی خود دارید سرور های پرمیوم این فیلتر شکن گزینه خوب برای شما می‌ باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *