روش فعال سازی رایگان RodNet VPN در سامسونگ


روش فعال سازی رایگان RodNet VPN در سامسونگ

دانلود ‌vpn کم حجم و جدید RodNet VPN برای ویندوز

متاسفانه امروزه فیلتر شکن‌ هایی که وارد بازار شده‌اند یا آنقدر پیچیده هستند که ما اصلاً نمی‌ توانیم از خدمات آن ها استفاده کنیم. یا حتی اگر پیچیده هم نباشند سرعت خوبی را برای ما فراهم نمی‌ کنند.
اما فیلتر شکن RodNet VPN یکی از قدرتمند ترین برنامه‌ های موجود در کشور ما می‌ باشد. که محیط این فیلتر شکن آنقدر ساده است. که شما حتی تعجب می‌ کنید این برنامه می‌ تواند آیا برای شما اتصالی برقرار کند یا خیر. در ادامه ما به ارائه ویژگی‌ های این برنامه و همچنین آموزش تصویری اتصال‌ به این فیلتر شکن پرداخته‌ایم.

ساده ترین فیلتر شکن برای کاربران تازه وارد

همانطور که گفته شد یکی از ساده ترین رابط‌ های کاربری را این برنامه‌ دارا می‌ باشد. که برای کاربران تازه وارد بسیار مناسب است. و همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است، این فیلتر شکن فقط یک گزینه اصلی دارد. که وقتی بر روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید به سرعت اتصال شما برقرار می‌ شود.
لازم به ذکر است که این فیلتر شکن با انواع اینترنت‌ ها و در هر کشوری که باشید می‌ تواند اتصالی قوی برای دور زدن سانسورها برای شما ایجاد کند.

عدم اتصال دستی به سرورها

به دلیل اینکه نوع کیفیت اتصال شما برای این فیلتر شکن بسیار مهم است. در این برنامه گزینه‌ای به نام لیست سرور وجود ندارد. ولی همانطور که در بالا به آن اشاره شد شما فقط می‌ توانید به صورت خودکار به سرورها متصل شوید. تا این برنامه بتواند بهترین نوع اتصال را با توجه به موقعیت مکانی که دارید برای شما انتخاب کند.

نمایش تبلیغات دائمی در RodNet VPN

در پایین صفحه اصلی این برنامه همیشه یک تبلیغ دائمی در حال نمایش است. که این ویژگی هم خوب و هم بد است. چون شما همیشه مجبور به تماشای تبلیغ در این برنامه هستید. ولی گزینه خوبی که این vpn دارد این است که مانند دیگر وی‌ پی‌ ان‌ ها شما نباید زمانی را به صورت اختصاصی برای تماشای تبلیغ صرف کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *