دانلود نسخه اصلی Delight VPN آموزش اتصال در ایران


دانلود نسخه اصلی Delight VPN آموزش اتصال در ایران

نصب برنامه Delight VPN برای ویندوز قوی

اگر از نصب وی پی ان‌ های کم کیفیت خسته شده‌اید و دوست دارید از فیلتر شکن‌ های پرسرعت و با کیفیت استفاده کنید. بهترین گزینه برای شما می‌ تواند برنامه Delight VPN باشد. چون این فیلتر شکن هم رایگان می‌ باشد و هم حجم کمی از گوشی همراه شما را اشغال می‌ کند. پس با خیال راحت می‌ توانید این وی پی ان را برای خود نصب کنید. و محدودیت‌ های موجود در کشور را با امنیت بسیار عالی از بین ببرید.

انواع سرورهای Delight VPN همراه با آموزش اتصال

۱_ رایگان

اولین گروه از سرور های این برنامه که سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌ دهند. سرور های رایگان هستند که سرعت عالی را در اختیار شما می‌ گذارند. فقط تنها مشکلی که این سرورها دارند این است که محدودیت دارند. و تنها به مدت نیم ساعت می‌ توانید از هر یک از سرور‌ های رایگان این برنامه استفاده کنید.

۲_ پرمیوم

اما گروه دیگری از سرورها در این فیلتر شکن وجود دارد که سرعت و قدرت بسیار بالاتری دارند. و بدون اینکه محدودیتی برای شما در نظر گرفته شود، می‌ توانید از این سرور های پرمیوم استفاده کنید. فقط باید آن ها را خریداری کنید. که در ادامه به شما می‌ گوییم که چند نوع اکانت‌ های پرمیومی در این فیلتر شکن وجود دارد.

 

اکانت های مختلف پرمیوم

یک ماه
سه ماه
شش ماه
یک سال

تغییر زبان های مختلف

به دلیل اینکه این فیلتر شکن یک وی پی ان ترند و پرسرعت می‌ باشد. انواع زبان‌ های مختلف در کشور های اصلی را دارا می‌ باشد. تا کاربران بتوانند به راحتی زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند. و راحت‌تر از خدمات این برنامه و تنظیماتش استفاده کنند.

تغییر رنگ صفحه اصلی

صفحه اصلی این برنامه تاریک است اما برای کاربرانی که علاقه دارند صفحه برنامه‌شان روشن باشد. گزینه لایت مود قرار داده شده است. تا بتوانند بر اساس سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند و راحت‌تر از این برنامه استفاده کنند.

چک‌کردن آپدیت جدید برنامه Delight VPN

در تنظیمات این برنامه گزینه چک کردن آپدیت وجود دارد. که اگر بر روی آن کلیک کنید متوجه می‌ شوید که آپدیت جدید در این برنامه ارائه شده است یا نه. در این صورت راحت‌تر می‌ توانید این برنامه را به آخرین نسخه ارتقا دهید و از خدمات بیشتر آن استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *