آموزش دریافت پین شخصی از سایت Award VPN


آموزش دریافت پین شخصی از سایت Award VPN

دانلود آخرین آپدیت برنامه Award VPN از گوگل پلی

اکثر کاربران ایرانی با مشکل نصب بهترین وی‌ پی‌ ان مواجه هستند و نمی‌ دانند چه فیلتر شکنی را برای دستگاه‌ های خود نصب کنند. از این رو ما می‌ خواهیم فیلتر شکن Award VPN را به شما معرفی کنیم. چون یکی از بهترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور ما می‌ باشد. که با استفاده از آن و داده‌ های خصوصی و پرسرعتش به راحتی می‌ توانید محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید.

روش کار با فیلتر شکن Award VPN

این برنامه یکی از فیلتر شکن‌ هایی بود که در گذشته به صورت رایگان می‌ توانستیم از خدمات این برنامه استفاده کنیم. اما به دلیل محدودیت‌ های شدید این فیلتر شکن رویه خود را کمی عوض کرده است. و شما باید یک پین شخصی وارد کنید تا بتوانید به هر یک از سرور های این برنامه متصل شوید.
همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است وقتی شما وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شوید و بر روی هر یک از آن سرورها کلیک می‌ کنید. این برنامه از شما یک پین خصوصی می‌ خواهد.
برای دریافت این پین شما اصلاً لازم نیست هزینه پرداخت کنید. چون این برنامه مانند قبل رایگان است. فقط کافی است وارد سایت این برنامه شوید. تا پین شخصی که این وی پی ان در اختیار شما می‌ گذارد را در جای خالی وارد کنید. تا پس از چند لحظه بتوانید اتصال پرسرعت خود را ایجاد کنید.

پین شخصی هم می‌ تواند به امنیت شما کمک کند. هم چون هر شخصی پین خصوصی خود را دارد باعث می‌ شود که اتصال به سرورها به صورت منحصر به فرد انجام شود و ترافیک بر روی یک سرور اعمال نشود.

تماشای آموزش اتصال به برنامه Award VPN

با اینکه در بالا ما آموزش اتصال به این وی پی ان را برای شما قرار دادیم. اما اگر می‌ خواهید به صورت اختصاصی از این برنامه و خدماتش استفاده کنید. کافی است وارد یوتیوب شوید تا بتوانید آموزش کامل این برنامه را تماشا کنید و راحت‌تر از داده‌ های این برنامه استفاده کنید.

چک کردن آپدیت جدید vpn

در تنظیمات این فیلتر شکن گزینه‌ای به نام چک کردن آپدیت وجود دارد. که اگر بر روی آن کلیک کنید، مستقیماً شما را وارد گوگل پلی می‌ کند. تا بتوانید آخرین نسخه این برنامه را بر روی گوشی‌ های همراه خود دانلود کنید.

تمام ویژگی‌ های گفته شده و دیگر خدمات موجود در این برنامه همگی باعث می‌ شود که ما با نصب این برنامه بتوانیم به خدمات عالی دسترسی پیدا کنیم.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *