یوتیوب بدون فیلتر شکن در کروم


دسترسی به یوتیوب بدون فیلتر شکن در کروم

نحوه رفع سانسور یوتیوب در پی سی

برنامه یوتیوب یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی است که در سراسر نقاط جهان طرفداران بسیار زیادی دارد.،یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی برای دسترسی به این برنامه محبوب و پرطرفدار دارند. محدودیتی است که بر روی آن اعمال شده است. به گونه‌ای که شما بدون استفاده از خدمات دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی نمی‌ توانید از این شبکه اجتماعی بسیار کاربردی برخوردار شوید.

راه حل از بین بردن فیلترینگ یوتیوب

۱- استفاده از فیلتر شکن یوتیوب

بهترین راه برای از بین بردن محدودیت‌ های اینترنتی خصوصا فیلترینگ اعمال شده بر برنامه youtube استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع می‌ باشد. چرا که یک وی پی ان مناسب علاوه بر اینکه شرایط بهینه برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی را برای شما فراهم می‌ کند. با برقراری اتصالی مطمئن و ایمن باعث می‌ شود تا بتوانید از شر خطراتی که ممکن است امنیت سایبری شما را تهدید کنند در امان بمانید.

۲- استفاده از دی ان اس های ضد فیلتر

برنامه‌ هایی وجود دارند که به شما این امکان را می‌ دهند بدون نیاز به خدمات وی پی ان محدودیت یوتیوب را از بین ببرید. علاوه بر استفاده از این برنامه‌ ها می‌ توانید از دی ان اس‌ های ضد فیلتر نیز استفاده کنید. البته گفتنی است که سرعت و قدرتی که در اختیار شما قرار می‌ گیرد ممکن است دچار افت شدید شود.

۳- کمک گرفتن از فیلتر شکن آنلاین

شما برای دریافت خدمات وی پی ان می‌ توانید بدون نیاز به نصب برنامه‌ های مختلف نیز اقدام کنید. به طوری که بر روی مرورگر خود می‌ توانید از وی پی ان‌ های آنلاین کمک بگیرید. و بدین ترتیب از طریق مرورگر خود وارد یوتیوب شوید. و از محدودیت‌ های اعمال شده برای این پلتفرم محبوب خلاص شوید.

به صورت کلی برای دسترسی به youtube شما نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند دارید. و حتی برای اینکه بتوانید در کروم یوتیوب را باز کنید باید حتماً از وی پی ان بر روی pc خود استفاده کنید. چون حتی یوتیوب تحت وب هم دچار فیلترینگ است. و با نصب فیلتر شکن‌ های قدرتمند و خارجی ما می‌ توانیم فیلم‌ های موجود در یوتیوب را به راحتی تماشا کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *