دانلود گوگل پلی سرویس بدون فیلتر در گوشی


دانلود گوگل پلی سرویس بدون فیلتر در گوشی

دانلود Google play فعال با فیلتر شکن قوی

معروف ‌ترین برنامه برای کسانی که دارای گوشی ‌هایی با سیستم عامل اندرویدی می‌ باشند گوگل پلی است. چرا که به راحتی می‌ توانند از طریق این برنامه به تمامی اپلیکیشن ‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. از این رو محدود شدن این برنامه باعث شده است که کاربران زیادی دچار مشکل شوند. و به دنبال راهی باشند که بتوانند به Google play بدون فیلتر دسترسی پیدا کنند.
اما گفتنی است که به هیچ عنوان هیچ راهی وجود ندارد که به گوگل پلی بدون استفاده از ابزار های لازم دسترسی پیدا کرد. پس باید این فکر را از سر خود بیرون کنید و به جای آن به دنبال ابزار لازم باشید.

فیلتر شکن ها را از کجا دانلود کنیم؟

یکی از چالش‌ های اساسی که کاربران با فیلتر شدن گوگل پلی با آن روبرو شده‌ اند. این است که هیچ منبعی برای دریافت وی پی ان ندارند. و به دنبال راهی هستند که بتوانند وی پی ان را از طریق Google play برای خود دریافت کنند. در این شرایط باید از منابع جایگزین استفاده کرد. که در ادامه به بررسی دو مورد از راه ‌های موجود می‌ پردازیم.

دانلود از فروشگاه گوگل پلی بدون نیاز به فیلتر شکن با پروکسی تلگرام

استفاده از سایت های اینترنتی بجای گوگل پلی

سایت ‌های اینترنتی می‌ توانند به عنوان منبع جایگزین برای استفاده از خدمات وی پی ان معرفی شوند. اما یک مشکل بزرگ این است که خود این سایت‌ ها فیلتر هستند. پس باید به دنبال سایتی بگردید که به تازگی تاسیس شده است و هنوز شناسایی نشده است. تا بتوانید بدون نیاز به فیلتر شکن از این سایت ‌ها برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید.

استفاده از تلگرام به جای گوگل پلی

یکی از بهترین منابع که می ‌تواند جایگزین Google play برای دریافت فیلتر شکن مناسب شود، برنامه تلگرام است. شما می‌ توانید از طریق پروکسی محدودیت ‌های اعمال شده بر تلگرام را از بین ببرید. و سپس از طریق کانال ‌های تلگرامی فیلتر شکن مناسب را برای از بین بردن محدودیت‌ های گوگل پلی دانلود و نصب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *