کاربرد وی پی ان برای کاربران ایرانی چیست؟


کاربرد وی پی ان برای کاربران ایرانی چیست؟

خصوصیت وی پی ان ایرانی در آیفون

یکی از تجربه‌ هایی که اکثر کاربران اینترنتی تجربه کرده‌ اند این است که خواسته‌ اند از یک خدمت اینترنتی استفاده کنند. اما به دلیل فیلترینگی که بر آن خدمت اعمال شده بود. نتوانستند این کار را انجام دهند. برای از بین بردن انواع محدودیت‌ ها و دسترسی به تمامی ظرفیت ها موجود در اینترنت ما به یک ابزار مناسب احتیاج داریم. ابزار هایی که تحت عناوین مختلفی از جمله فیلتر شکن و وی پی ان شناخته می‌‌ شوند.

کاربرد وی پی ان در ایران

۱- از بین بردن فیلترینگ

اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین کاربرد وی‌ پی‌ ان برای کاربران ایرانی از بین بردن محدودیت‌ ها یا همان فیلترینگی است. که بر اینترنت اعمال شده است. بسیاری از خدمات اینترنت بین‌ الملل برای کاربران ایرانی به دلایل مختلف فیلتر شده است. ما به کمک یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند می توانیم به راحتی این محدودیت‌ ها را از بین ببریم. و به هر نوع خدمت اینترنتی دسترسی پیدا کنیم.

۲- انجام بازی های آنلاین

یکی دیگر از کاربرد های وی پی ان برای کاربران ایرانی انجام بازی های آنلاین می‌ باشد. بعضی از بازی‌ های آنلاین برای آی‌ پی ایران غیر فعال هستند. در این حالت کاربران ایرانی می‌ توانند با استفاده از آیدی سرور های یک فیلتر شکن مناسب از شرایط لازم برای انجام بازی های فیلتر شده برخوردار شوند. در این صورت اگر ما فیلتر شکن فعال داشته باشیم می توانیم هر نوع بازی را به راحتی و در امنیت کامل انجام دهیم.

۳- مرور ناشناس توسط وی پی ان

از آنجایی که فیلتر شکن ها آی پی کاربران را تغییر می دهند. در واقع یک حضور ناشناس را برای آن ها فراهم می‌ کند. بنابراین بسیاری از کاربران از فیلتر شکن برای انجام مروری ناشناس در اینترنت استفاده می‌ کنند. پس یکی دیگر از کاربرد های این برنامه ها انجام مرور خصوصی در اینترنت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *