چگونه فیلتر شکن های پولی را فعال کنیم؟!


چگونه فیلتر شکن های پولی را فعال کنیم؟!

نحوه خرید و نصب فیلتر شکن اشتراکی گوشی

دادن یک پاسخ واحد به این سوال عملاً کاری غیر ممکن است چرا که انواع عملکرد فیلتر شکن‌ های رایگان و پولی مختلف با هم دیگر تفاوت بسیاری دارد. پس نمی‌توان یک راه حل واحد را در مورد همه فیلتر شکن‌ ها عنوان کرد. که در ادامه به بررسی انواع مختلف فیلتر شکن‌ های موجود در بازار و فعال سازی نسخه‌ های پرمیوم آن ها می‌ پردازیم. چون خیلی از افراد برای اینکه بتوانند محدودیت‌ ها را راحت‌تر از بین ببرند و هیچ فیلترینگی برای آن ها منظور نشود از فیلتر شکن‌ های پولی استفاده می‌ کنند.

انواع فعال سازی فیلتر شکن های پولی

1- دریافت نام کاربری و رمز عبور

یک سری از فیلتر شکن‌ ها پس از خریداری نسخه‌ های پریمیومشان یک نام کاربری و رمز عبور را برای ما در نظر می‌ گیرند. که تنها به کمک این دو عنصر خواهیم توانست به خدمات نسخه پریمیوم آن vpn دسترسی پیدا کنیم. در این وی پی ان‌ ها نحوه فعال سازی کار بسیار ساده و راحت می‌ باشد. چرا که تنها کافی است که نام کاربری و رمز عبور را در قسمت مربوطه وارد کنید.

خرید بهترین vpn پولی بدون قطعی - دانلود فیلتر شکن بدون قطعی

2- دریافت سرور های پرمیوم

برخی دیگر از فیلتر شکن‌ ها پس از خریدن نسخه‌ های پرمیومشان یک سری سرور های آماده که مخصوص کاربران پریمیوم است را در اختیار شما قرار می‌ دهند. در این صورت شما باید سرورها را به برنامه اضافه کنید و سپس از خدمات پرسرعت و پرقدرت آن ها برخوردار شوید.

قیمت فیلتر شکن های پولی

در مورد قیمت و هزینه‌ های دریافت فیلتر شکن‌ های پولی فاکتور های مختلفی تاثیرگذار می‌ باشد. برای مثال هرچه مدت زمانی که می‌ خواهید از خدمات آن vpn استفاده کنید بالاتر باشد، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌ کند. هرچند در مجموع اگر قصد استفاده طولانی مدت از خدمات آن برنامه را دارید. خریداری اکانت‌ های طولانی مدت به صرفه‌تر است. همچنین نوع فیلتر شکن که محدود یا نامحدود است نیز در این موضوع بسیار اثرگذار است.

6 VPN Security Risks You Need to Be Aware Of

منابع خرید فیلتر شکن های پولی

در حال حاضر منابع مختلفی برای خریدن وی پی ان‌ های پریمیوم وجود دارد. اما می‌ توان گفت یکی از محبوب‌ ترین منابع برای کاربران ایرانی کانال‌ های تلگرامی موجود در این شبکه اجتماعی می‌ باشد. که شما می‌ توانید از طریق آن ها نسخه پریمیوم وی پی ان مورد نظر خود را دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *