چگونه فیلترشکن سایفون را در pc فعال کنیم؟


چگونه فیلترشکن سایفون را در pc فعال کنیم؟

دانلود وی پی ان سایفون برای ویندوز جدید

فیلتر شکن سایفون یکی از محبوب‌ ترین وی پی ان‌ ها در نزد تمامی کاربران می‌ باشد. محبوبیت این برنامه به قدری بالاست که سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند آن را برای تمامی سیستم عامل‌ ها قابل استفاده کند. بنابراین شما حتی می‌ توانید از نسخه ویندوز این برنامه نیز استفاده کنید و آن را بر روی pc یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید.
اما بسیاری از کاربران هنگام استفاده از این برنامه در کامپیوتر خود دچار مشکل هستند. به گونه‌ای که هیچ اتصالی به کمک این برنامه برای آن ها ایجاد نمی‌ شود که در ادامه به بررسی این مشکل می‌ پردازیم.

چگونه مشکل متصل نشدن به سایفون را حل کنیم؟

هنگامی که می‌ خواهید به کمک این فیلتر شکن اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را به دست بیاورید. باید مطمئن شوید که تنظیمات این برنامه سازگار با اینترنت مورد استفاده شما می‌ باشد. در غیر این صورت برنامه هیچگونه اتصالی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد. پس باید مطمئن شوید که تنظیمات یا سروری که می‌ خواهید با آن متصل شوید با اینترنت شما سازگاری لازم را داشته باشد.

Screenshot image

چرا سایفون انقدر محبوب است؟

۱- سرور های بسیار با کیفیت

عمده‌ ترین دلیل محبوبیت این برنامه برخورداری آن از سرور های بسیار با کیفیت و قدرتمند است. به گونه‌ای که تمامی کاربران می‌ توانند آن را برای دستگاه خود دانلود کنند. و سپس با متصل شدن به سرور های با کیفیت برنامه، از قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ های شدید برخوردار شوند.

۲- امنیت فوق العاده بالا

همچنین امنیت بالای این برنامه نیز در محبوبیت این وی پی ان بسیار تاثیرگذار بوده است. به گونه‌ای که این vpn با استفاده از بهترین اقدامات امنیتی شرایط بهینه برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای کاربرانش فراهم می‌ کند. و کاربران نیز برای اطمینان خاطر از مروری ایمن در اینترنت از خدمات این برنامه استفاده می‌ کنند.

Screenshot image

۳- سهولت استفاده از vpn

همچنین گفتنی است که استفاده از خدمات این برنامه به دلیل رابط کاربری بسیار مناسب و آشنایی که دارد ساده است. به همین دلیل است که کاربران ترجیح می‌ دهند از این برنامه که هم کیفیت مناسبی دارد و هم رابط کاربری آن بسیار کاربردی است استفاده کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *