VPN

چگونه در سامسونگ به vpn متصل شویم؟!

چگونه در سامسونگ به vpn متصل شویم؟!

روش نصب وی پی ان برای گوشی موبایل اندروید

فرقی نمی‌ کند که از چه دستگاهی استفاده می‌ کنیم عموماً متصل شدن به فیلتر‌ شکن‌ ها کاری بسیار ساده و راحت است. همچنین گفتنی است که تقریباً ساز و کار تمامی وی پی ان‌ های موجود در بازار به یکدیگر شبیه است. به گونه‌ای که اگر یک بار کار با آن ها را یاد بگیریم. می‌ توانیم از سایر نسخه‌ ها نیز به راحتی استفاده کنیم.

نحوه استفاده vpn در سامسونگ

اگر سیستم عامل مصرفی ما اندروید بود ما می‌ توانیم با خیالی راحت تنها به کمک برنامه گوگل پلی یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند را برای خود پیدا کنیم. برای این کار کافیست که از طریق جستجوی برنامه ‌ها از میان فیلتر شکن‌ ها آن هایی که قابلیت‌ های بهتری را دارند انتخاب کنیم.

آموزش استفاده vpn در گوشی سامسونگ اندرویدی

عموماً در همه فیلتر شکن‌ ها قالب طراحی شده شبیه به هم می‌ باشد. در اکثر این برنامه‌ ها قابلیت اتصال خودکار وجود دارد که به ما این امکان را می‌ دهد. تا بتوانیم تنها با یک کلیک به قوی‌ ترین سرور متصل شویم. علاوه بر قابلیت اتصال خودکار در این برنامه‌ ها، ما می‌ توانیم به صورت دستی نیز از vpn استفاده کنیم.

۱- اتصال خودکار

برای استفاده از قابلیت اتصال خودکار کار ما بسیار ساده خواهد بود. تنها کاری که می‌ بایست برای متصل شدن به سرورها به کمک این قابلیت انجام دهیم. این است که وارد برنامه شویم و در حالتی که متصل شدن به سرورها بر روی این قابلیت قرار دارد. بر روی دکمه اتصال ضربه بزنیم.
در این صورت فیلتر شکن با بررسی کیفیت سرور های موجود ما را به بهترین سرور ممکن متصل می‌ کند. تا بهترین قدرت و شرایط را برای دسترسی به خدمات فیلتر شده داشته باشیم.

۲- اتصال دستی

علاوه بر اتصال خودکار نوع دیگری که می‌ توانیم از فیلتر شکن ‌ها استفاده کنیم، اتصال دستی است. در این حالت زمانی که به آی‌ پی‌ های خاصی احتیاج داریم. می‌ توانیم با انتخاب دستی سرورها به آی پی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم. برای اتصال دستی باید به لیست سرورها مراجعه کرد و از میان سرور های موجود آن کشوری را که می‌ خواهیم به آن متصل شویم انتخاب کرده و با کلیک بر روی آن، متصل شویم.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

3 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

5 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

16 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

17 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

18 ساعت ago