فیلتر شکن

چگونه بهترین پروکسی تلگرام را بسازیم؟!

چگونه بهترین پروکسی تلگرام را بسازیم؟!

ساخت پروکسی رایگان برای تلگرام جدید

راه‌های زیادی وجود دارد تا به یک پروکسی قدرتمند که به شما این امکان را بدهد که محدودیت تلگرام را از بین ببرید، دسترسی پیدا کنید. یکی از این راه‌ها ساخت پروکسی تلگرام به صورت دستی می‌ باشد. که اگر تا آخر این پست همراه ما باشید به شما آموزش می‌ دهیم که چگونه یک پروکسی رایگان را برای تلگرام خود بسازید.

چگونه پروکسی دستی در تلگرام بسازیم؟

برای ساخت پروکسی دستی نخست نیاز به یک سرور مناسب و پرسرعت دارید. تا با متصل کردن پروکسی به آن سرور به قدرت لازم برای دور زدن محدودیت تلگرام دسترسی پیدا کنید. شما می‌ توانید برای این کار از سرور های آماده استفاده کنید. هرچند که سرعت و قدرتی که در اختیار شما قرار می‌ دهند چندان زیاد نمی‌ باشد. پس از انتخاب سرور و متصل کردن پروکسی به آن شما باید پورت پروکسی و سایر موارد را تعیین کنید. تا بتوانید با متصل شدن به proxy ساخته شده به شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ های تلگرام دسترسی پیدا کنید.

خرید سرور اختصاصی تلگرام

شما می‌ توانید با خریداری یک سرور اختصاصی و قدرتمند proxy خود را بسیار پرقدرت و سریع تر کنید. به گونه‌ای که حتی سرعتی که به کمک آن دریافت می‌ کنید از بسیاری از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار بیشتر خواهد بود. شما می‌ توانید با مراجعه به منابع مختلف سرور مناسب و پرقدرت با هزینه ایده آل را دریافت کنید.

استفاده از پروکسی های رایگان

با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی کانال‌ های پروکسی وجود دارند که پروکسی‌ های رایگان را با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می‌ دهند. ساخت پروکسی دیگر توجیه اقتصادی خاصی نخواهد داشت. چرا که با مراجعه به این کانال‌ ها خواهید توانست پروکسی سازگار با اینترنت خود را به راحتی دریافت کنید. بدون اینکه نیاز به هزینه کردن یا طی کردن مراحل ساخت پروکسی داشته باشید.

دریافت پروکسی های آماده پولی تلگرام

حتی اگر اصراری بر دریافت proxy های اختصاصی داشته باشید. می‌ توانید با خریداری کردن آن ها راحت‌تر به مقصود خود دسترسی پیدا کنید. گفتنی است که قیمت پروکسی‌ های پولی نسبت به فیلتر شکن‌ ها بسیار پایین‌تر بوده و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه کمتر، سرعت بالا برای استفاده بهینه از تلگرام را دریافت کنید.

text

Recent Posts

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

2 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

13 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

14 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

15 ساعت ago

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Azerbaijan VPN برای گوشی همراه

  دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Azerbaijan VPN برای گوشی همراه نصب وی پی ان…

1 روز ago