چگونه بدون vpn به توییتر برویم؟!


چگونه بدون vpn به توییتر برویم؟!

نصب فیلتر شکن برای دور زدن محدودیت توییتر

یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب، نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر نقاط جهان برنامه توییتر می‌ باشد. برنامه‌ای که هم اکنون در کشور ایران دچار فیلترینگ بسیار شدیدی است. که باعث شده است نتوانید بدون خدمات دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی از محتوای موجود در این برنامه برخوردار شوید.

توییتر | مدیریت و ارسال پست در شبکه های اجتماعی با مدیر هاب | هفت روز ...

دور زدن محدودیت برنامه ایکس بدون فیلتر شکن

همانطور که احتمالاً از این موضوع مطلع هستید شدت محدودیت ها به قدری افزایش یافته است. که بسیاری از فیلتر شکن‌ های قدرتمند هم دیگر نمی‌ توانند شرایط بهینه‌ای را برای دور زدن محدودیت‌ ها با سرعت بالا فراهم کنند. از این رو کاربران به دنبال راه حلی هستند که بتوانند بدون نیاز به وی پی ان خدمات فیلتر شده را رفع انسداد کنند. و از محتوای مورد نظر خود برخوردار شوند. شما می‌ توانید توییتر را بدون نیاز به فیلتر شکن رفع فیلتر کنید و از خدمات موجود در آن برخوردار شوید.

Screenshot image 2

چگونه توییتر را بدون فیلتر شکن استفاده کنیم؟

شما می‌ توانید از طریق قابلیت پروکسی توییتر محدودیت‌ های این برنامه را بدون نیاز به فیلتر شکن از سر راه خود حذف کنید. و به صورت آزادانه از آن برخوردار شوید.
همچنین گفتنی است که یک سری از سایت‌ ها برنامه‌ ها وجود دارند که شما می‌ توانید برنامه ایکس را بدون نیاز به لاگین و بدون فیلتر اجرا کنید. و از محتوای موجود در آن لذت ببرید.

Screenshot image 5

کانال های تلگرامی پروکسی توییتر

در تلگرام کانال‌ های تلگرامی بسیار زیادی وجود دارند که پروکسی سازگار با برنامه ایکس را در اختیار شما قرار می‌ دهند. تا شما بتوانید از آن ها استفاده کنید و محدودیت برنامه توییتر را برای خود از بین ببرید.
نحوه استفاده از این پروکسی‌ ها به راحتی در اینترنت قابل یادگیری می‌ باشد. به گونه‌ای که تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق مرورگر دستگاه خود از سایت‌ های اینترنتی آموزش‌ های لازم را به صورت متن یا فیلم دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *