VPN

روش فعال سازی پروکسی تلگرام دسکتاپ

روش فعال سازی پروکسی تلگرام دسکتاپ

نحوه ورود به تلگرام دسکتاپ در ویندوز قدیمی

در همه نسخه‌ های تلگرام قابلیت استفاده از پروکسی برای شما وجود دارد. پس بدین ترتیب شما می‌ توانید از همه نسخه‌ های تلگرام بدون نیاز به خدمات وی پی ان نیز استفاده کنید. بسیاری از کاربران نحوه استفاده از پروکسی در تلگرام دسکتاپ را نمی دانند. که در ادامه به نحوه استفاده از پروکسی در تلگرام نسخه ویندوز می‌ پردازیم.

آیا پروکسی نیاز به فعال سازی دارد؟

در مورد این مورد باید گفت شما حتی می‌ توانید بدون نیاز به فعال‌ سازی قابلیت پروکسی نیز به پروکسی آن متصل شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد کانال‌ های پروکسی شوید و بر روی proxy سازگار با اینترنت خود ضربه بزنید. سپس با زدن دکمه اتصال بدون نیاز به فعال سازی پروکسی شما به آن متصل خواهید شد.

فعال سازی پروکسی در تلگرام دسکتاپ

اگر می‌ خواهید به صورت دستی پروکسی خود را در تلگرام وارد کنید. نیاز دارید که ابتدا حالت اتصال به تلگرام را بر روی قابلیت پروکسی تنظیم کنید. هنگامی که می‌ خواهید بدون فیلتر شکن از تلگرام دسکتاپ استفاده کنید. در پایین صفحه علامتی ظاهر می‌ شود که با زدن ضربه بر روی آن می‌ توانید قابلیت پروکسی را فعال کنید و حتی پروکسی خود را به صورت دستی وارد کنید. در صورتی که نمی‌ خواهید از این روش نیز استفاده کنید روش دیگری نیز وجود دارد. که می‌ توانید با مراجعه به قسمت advance تنظیمات تلگرام دسکتاپ، قابلیت پروکسی را برای خود فعال کنید.

دریافت پروکسی از کانال های تلگرامی

بهترین روش برای دسترسی به منبع مناسب برای دریافت بهترین پروکسی‌ ها استفاده از کانال‌ های تلگرامی موجود می‌ باشد. در تلگرام کانال‌ های بسیار زیادی وجود دارند که به صورت روزانه پروکسی‌ های فعال و قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. تا افراد بتوانند حتی بدون نیاز به خدمات وی پی ان نیز از محتوای موجود در تلگرام برخوردار شوند. منتها شما هنگام استفاده از پروکسی‌ ها باید به دو نکته حتماً توجه کنید.

۱- سازگاری با اینترنت

شما حتماً باید توجه کنید که پروکسی که می‌ خواهید از آن استفاده کنید با اینترنت مورد استفاده شما سازگاری داشته باشد. چرا که در غیر این صورت یا سرعت بسیار پایینی برای شما فراهم خواهد شد یا اینکه اصلاً اتصالی صورت نخواهد گرفت.

۲- سازگاری با نسخه مورد استفاده

همچنین گفتنی است پروکسی مورد استفاده شما باید با نسخه تلگرام شما سازگاری داشته باشد. در غیر این صورت اصلاً هیچ اتصالی برقرار نمی‌ شود. پس اگر از نسخه تلگرام دسکتاپ استفاده می‌ کنید باید از proxy سازگار با آن برخوردار شوید.

text

Recent Posts

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

9 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

10 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

11 ساعت ago

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Azerbaijan VPN برای گوشی همراه

  دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Azerbaijan VPN برای گوشی همراه نصب وی پی ان…

20 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی Armiti VPN نسخه مود شده از سایت

دانلود وی پی ان قوی Armiti VPN نسخه مود شده از سایت نصب فیلتر شکن…

21 ساعت ago

آموزش کار با وی پی ان فعال Multi VPN برای یوتیوب

آموزش کار با وی پی ان فعال Multi VPN برای یوتیوب دانلود فیلتر شکن رایگان…

22 ساعت ago