دانلود پابجی نسخه اصلی از فروشگاه پلی


دانلود پابجی نسخه اصلی از فروشگاه پلی

نحوه دانلود بازی پابجی با فیلتر شکن از گوگل

بازی پابجی از جمله بازی‌ های آنلاین ژانر شوتر می باشد که کاربران زیادی دارد. اما این بازی امروزه دچار فیلترینگ شده است. که کاربران را مجبور به استفاده از فیلتر شکن کرده است. در ادامه به بررسی نحوه دانلود آن از طریق برنامه گوگل پلی و رفع محدودیت بازی می‌ پردازیم.

دانلود بازی پابجی از گوگل پلی

گوگل پلی اصلی‌ ترین منبع دانلود برنامه‌ ها و بازی های اندرویدی می باشد. شما می‌ توانید به راحتی هر برنامه و بازی که می‌ خواهید را از این منبع دریافت کنید. اما نکته‌ ای که هم اکنون باید حتماً به آن توجه داشته باشید. فیلترینگ موجود برای این برنامه می‌ باشد.
برای اینکه بتوانید بازی پابجی را از طریق گوگل پلی دریافت کنید. حتماً باید از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع برخوردار باشید. تا بدون قطعی اتصال و با سرعت مناسب بتوانید بازی را دانلود کنید.
پس از اینکه به فیلتر شکن متصل شدید وارد برنامه گوگل پلی می‌ شوید. سپس با سرچ بازی پابجی می‌ توانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید.

PUBG For PC, Consoles Will Be Free-To-Play Starting Next Month

چگونه وارد بازی پابجی بشویم؟!

پس از نصب بازی پابجی از طریق گوگل پلی و اجرا کردن آن برای اینکه بتوانید بهترین تجربه بازی را داشته باشید. باید برای خود یک اکانت کاربری بسازید. تا در صورتی که بازی پاک شد و یا در دستگاه جدیدی قصد بازی کردن داشتید. بتوانید وارد اکانت خصوصی خود شوید. در واقع مزیت ساخت اکانت در این بازی این است که کاراکتر و آیتم‌ های شما برای همیشه حفظ خواهد شد و می‌ توانید در هر کجا به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

فیلترینگ بازی پابجی

این بازی یکی از بازی های آنلاین فیلتر شده موجود در کشور ایران می باشد. به همین جهت شما برای استفاده از آن باید به فیلتر شکن مناسب بازی متصل شوید. چرا که همه وی پی ان ها قادر به برقراری اتصال مناسب نیستند. و باید از وی پی انی استفاده کنید که پینگ پایینی را برای شما مهیا کند. تا بتوانید بدون کوچک ترین لگ و تاخیر از بازی لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *