دانلود وی پی ان فعال 1.1.1.1 نسخه قدیمی


دانلود وی پی ان فعال 1.1.1.1 نسخه قدیمی

نصب فیلتر شکن 1.1.1.1 برای اندروید

فیلتر شکن 1.1.1.1 یکی از وی‌ پی‌ ان‌ های قدرتمند موجود در گوگل پلی است. که شما به کمک آن می‌ توانید شدید ترین محدودیت‌ ها را نیز از سر راه خود بردارید. این فیلتر شکن قوی و قدرتمند به شما این امکان را خواهد داد. تا قدرت لازم برای دسترسی به خدمات بین الملل را کسب کنید.

سرور های متعدد و قدرتمند در فیلتر شکن 1.1.1.1

سرور های قدرتمند و سریع مهم‌ ترین ویژگی است که حتماً باید یک فیلتر شکن از آن بهره ‌مند باشد. تا بتوانید به کمک آن محدودیت ‌ها را از بین ببرید. این برنامه به خوبی این فاکتور را رعایت کرده است. و با کمک سرور های قدرتمندی که دارد بهترین اتصال را برای از بین بردن محدودیت‌ های اینترنتی فراهم می‌ کند. در نتیجه شما خواهید توانست بدون هیچگونه دردسر و مشکل به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت دسترسی پیدا کنید.

همچنین رابط کاربری این برنامه بسیار مناسب و حرفه‌ ای است. به گونه ‌ای که شما به راحتی می‌ توانید به سرور های این برنامه متصل شوید. و از شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنید.

همچنین این فیلتر شکن از قابلیت اتصال خودکار برخوردار است. که این امکان را به شما می‌ دهد به صورت کاملاً اتوماتیک تنها با یک ضربه به سرورها متصل شوید. در نتیجه می‌ توان گفت هنگام استفاده از این قابلیت مسیر اتصال شما بسیار کوتاه ‌تر می‌ شود.

Screenshot image 2

دانلود نسخه قدیمی فیلتر شکن 1.1.1.1

بعد از آپدیت‌ هایی که این برنامه انجام داد، بسیاری از خدماتش با افت نسبی مواجه شده اند. از این رو کاربران به دنبال نسخه قدیمی برنامه هستند تا این مشکلات را رفع کنند. اما چنین چیزی حداقل از طریق گوگل پلی امکان‌ پذیر نیست. و کسانی که می‌ خواهند از طریق گوگل پلی این برنامه را دریافت کنند. باید منتظر آپدیت ‌های جدید باشند تا مشکلات برنامه رفع شود. تا دوباره بتوانند به راحتی از این برنامه و خدمات عالی آن برای رفع مسدودیت ها استفاده کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *