دانلود وی پی ان برای لپ تاپ با سرورهای فعال


دانلود وی پی ان برای لپ تاپ با سرورهای فعال

نصب فیلتر شکن مخصوص ویندوز بدون قطعی

انتخاب و نصب فیلتر شکن برای سیستم عامل‌ های ویندوز کمی سخت‌ تر از سایر سیستم عامل ‌ها می‌ باشد. چرا که تعداد وی پی ان ‌های موجود برای لپ تاپ کمی کمتر از سایر سیستم عامل‌ ها می‌ باشد. به همین دلیل هنگام انتخاب وی پی ان باید حسابی دقت کنید.

۱- استفاده از وی پی ان های معروف

ترجیح بر این است که از فیلتر شکن ‌هایی استفاده شود که امتحان خود را پس دادند و کاربران از آن رضایت دارند. چرا که به صورت مطمئن از آن استفاده می‌ کنید. و حتی در صورت نیاز با خیالی راحت اکانت پرمیوم را خریداری می‌ کنید. بدون اینکه نگران سرعت پایین و یا سایر مسائل باشید.

Best VPN for Windows 7, 8 & 10 PCs & Laptops in 2019 + Some to Avoid

۲- دقت در پینگ سرورها

برای اینکه بهترین شرایط برای از بین بردن محدودیت‌ ها را تجربه کنید. هنگام اتصال و نصب وی پی ان‌ ها باید پینگ آن ها را بررسی کنید. چرا که اگر پینگ به مقدار کافی پایین نباشد نمی‌ توانید از بسیاری از خدمات مسدود شده استفاده کنید. برای مثال هنگام انجام بازی ‌های آنلاین دچار مشکل خواهید شد. و گیم پلی دلخواه برای شما ایجاد نخواهد شد.

۳- حفاظت از لپ تاپ کاربر

ویژگی که در کنار سرعت بالا حسابی اهمیت بسزایی دارد، امنیت بالاست. چرا که اگر امنیت سایبری شما هنگام استفاده از وی پی ان‌ ها فراهم نشود. خطرات زیادی مانند به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی وجود خواهد داشت. پس حتماً باید از وی پی ان استفاده کنید. که از خدمات امنیتی کافی و به روز استفاده می‌ کند تا بتوانید با خیالی راحت در اینترنت از تمامی خدمات برخوردار شوید.
از مهم ترین و کاربردی ‌ترین خدمات امنیتی که اکثر وی‌ پی‌ ان‌ ها از آن برخوردار می‌ باشند. رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال می‌ باشد. این ویژگی باعث می شود که شما اتصالی مطمئن و درست را داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *