دریافت وی پی ان ایرانی برای مینی چت


دریافت وی پی ان ایرانی برای مینی چت

نصب vpn قدرتمند و فعال برای مینی چت جدید

برنامه مینی چت یک شبکه اجتماعی می باشد که امروزه تعداد زیادی از کاربران از آن برای موارد مختلف استفاده می‌ کنند. کارکرد این برنامه به گونه ای است که کاربران مختلف در نقاط مختلف جهان را به یکدیگر متصل می‌ کند و امکان برقراری تماس تصویری را برای این افراد فراهم می کنند.
محبوبیت این برنامه روز به روز در حال افزایش است. به گونه ای که هم اکنون تعداد زیادی از کاربران ایرانی نیز به استفاده از این برنامه روی آوردند. و برای سرگرمی در این برنامه گشت و گذار می‌ کنند.

دانلود برنامه چت تصویری مینی چت اندروید 104039 Minichat | موبو مود

آیا برنامه مینی چت فیلتر است؟!

هر چند که این برنامه دچار فیلترینگ نمی باشد و شما می‌ توانید بدون نیاز به فیلتر شکن نیز و با آی‌ پی ایران از خدمات موجود در آن برخوردار شوید. اما می‌ توانید برای دسترسی به آی‌ پی‌ های دیگر از فیلتر شکن های موجود در بازار کمک بگیرید. مزیت عدم فیلترینگ این برنامه این است که دیگر شما می‌ توانید در هر کجا بدون استفاده از فیلتر شکن به خدمات مورد نیاز خود در این برنامه دسترسی پیدا کنید. و با سایر افراد به راحتی ارتباط بگیرید.

نحوه استفاده از برنامه مینی چت

شما در ابتدا نیاز دارید که این برنامه را از طریق منابع مختلف مانند گوگل پلی بر روی دستگاه خود دریافت کنید.
سپس خواهید توانست که آن را به راحتی اجرا کرده و با ساخت اکانت کاربری وارد برنامه شوید. سپس کشور مورد نظر خود را انتخاب می کنید. حتی این امکان برای شما وجود دارد که چندین کشور مختلف را انتخاب کنید. تا برقراری اتصال با این کشورها برای شما فراهم شود.
سپس باید دکمه جستجو را بزنید تا برنامه به دنبال تماس تصویری مورد نظر شما بیفتد.
پس از گذشت مدت زمان مشخصی اتصال شما به یک کاربر رندم صورت می گیرد. که در صورت تمایل می‌ توانید این تماس تصویری را ادامه دهید. و در صورتی که تمایلی نداشتید می‌ توانید با رد کردن آن به نفر بعدی متصل شوید.

مینی چت - دانلود برنامه minichat موبایل اندروید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *