نصب وی پی ان آی پی ثابت برای ios


نصب وی پی ان آی پی ثابت برای ios

دانلود فیلتر شکن با آی پی ایران

انواع مختلفی از فیلتر شکن‌ ها در بازار وجود دارد. که یکی از آن ها وی پی ان‌ های آی‌ پی ثابت می‌ باشد. در این نوع فیلتر شکن ‌ها همیشه یک آی پی ثابت مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در نتیجه برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی خاص مناسب می‌ باشد.
شما می‌ توانید از طریق برنامه گوگل پلی با سرچ اندک گزینه‌ های مناسب را پیدا کنید. و یکی از آن ها را برای دستگاه خود انتخاب کنید. تا از خدمات آن برای دسترسی به برنامه‌ های فیلتر شده برخوردار شوید.

سرعت بالای سرور های آی پی ثابت

برای اینکه بتوانید بر محدودیت ‌های اینترنتی غلبه کنید. نیاز دارید که از سرور های قدرتمند و سریع برخوردار باشید. چرا که شدت محدودیت‌ ها به قدری بالا گرفته است. که شما بدون استفاده از کشور های فعال نمی‌ توانید بر آن غلبه کنید. پس عملاً فیلتر شکن‌ هایی با سرور های قدیمی و ضعیف از رده خارج شده محسوب می شوند.

آی پی استاتیک یا آی پی ثابت چیست و چه کاربردی دارد؟ |ماهان نت

آیا با اتصال به vpn آی پی ثابت امنیت تضمین می شود؟!

بله برای اینکه بتوانید با خیال راحت در اینترنت جستجو کنید. نیاز دارید که از خدمات ایمن برخوردار باشید. چرا که فیلتر شکن ‌هایی که از خدمات امنیتی مناسب برخوردار نیستند. امکان به خطر انداختن حریم خصوصی و سایبری شما را بالاتر می برند.
بنابراین وقتی شما از فیلتر شکن‌ هایی با آی پی ثابت استفاده می‌ کنید موقعیت مکانی واقعی شما نمایش داده نمی‌ شود. در نتیجه ایمنی و حریم خصوصی شما تضمین می‌ شود.

استفاده از خدمات پرمیوم

فیلتر شکن ‌های آی پی ثابت از آن دسته از برنامه‌ ها هستند. که شما حتماً برای دریافت خدمات باکیفیت ‌تر باید نسخه ‌های پرمیوم آن ها را خریداری کنید.

همچنین برای اینکه بتوانید راحت ‌تر از خدمات فیلتر شکن مورد نظر خود برخوردار شوید. باید از برنامه‌ای استفاده کنید که رابط کاربری مناسبی داشته باشد. چرا که برخی از vpn های موجود در بازار از رابط کاربری برخوردار هستند. که استفاده از آن ها بسیار سخت می‌ باشد و هر کسی نمی ‌تواند از آن ها برخوردار شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *