دانلود ویتوری وی پی ان با لینک مستقیم


دانلود ویتوری وی پی ان با لینک مستقیم

نصب فیلتر شکن ویتوری برای اندروید نسخه جدید

با زیاد شدن فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی یکی از فیلتر شکن‌ هایی که در میان کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شد، فیلتر شکن ویتوری بود. چرا که این برنامه خدمات بسیار با کیفیتی را دارا است. که به کاربران این امکان را می دهد بتوانند با استفاده از خدمات این برنامه حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را بدون کوچک ترین مزاحمت از بین ببرند. و به اینترنت جهانی بدون هیچ مشکلی دسترسی پیدا کنند.

خرید اشتراک ویتوری وی پی ان

یکی از مهم ترین مزیت های این فیلتر شکن، اکانت‌ های پریمیوم فوق العاده با کیفیت آن می باشد. اکانت‌ هایی که با وجود اینکه قدرت فوق العاده بالایی را در اختیار ما قرار می دهند. اما از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار هستند.
به گونه ای که این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم با پرداخت کمترین هزینه بهترین خدمات وی پی ان را به منظور دسترسی به تمامی محتوای موجود در اینترنت برای خود فراهم کنیم.

Screenshot image 3

قابلیت اضافه کردن سرور در ویتوری وی پی ان

یکی از مزیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد این است که ما می توانیم سرور های دلخواه خود را به برنامه اضافه کنیم. به گونه ای که می توانیم سرور هایی که در منابع مختلف قرار گرفتند را وارد برنامه کنیم. و با متصل شدن به آن ها بتوانیم شرایط بهینه را برای خود فراهم کنیم.

همچنین زمانی که از این برنامه برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده می کنیم. بهترین شرایط امنیتی برای ما فراهم خواهد بود. چرا که از بهترین اقدامات امنیتی برای افزایش امنیت کاربران خود استفاده می‌ کند.
برای مثال داده های ما هنگام انتقال، در زمان استفاده از این برنامه رمزگذاری می‌ شود. در نتیجه یک اتصال مطمئن و غیر قابل نفوذ برای ما فراهم خواهد شد. که به ما این امکان را می دهد در بستری مطمئن و ایمن در اینترنت به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image 1


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *