نصب فیس بوک از گوگل پلی با تحریم شکن رایگان


نصب فیس بوک از گوگل پلی با تحریم شکن رایگان

دانلود vpn جدید برای فیسبوک نسخه پولی

یکی از محبوب‌ ترین و قدیمی‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی برنامه فیس بوک می‌ باشد. همانطور که احتمالاً از این موضوع مطلع هستید این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار در کشور ایران دچار فیلترینگ می‌ باشد. پس برای استفاده از این برنامه ابتدا باید یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند را برای دستگاه خود نصب کنید.

نصب فیلتر شکن مناسب برای فیس بوک

گفتنی است بهترین منبع برای دریافت برنامه‌ های اندرویدی گوگل پلی می‌ باشد. که خود این برنامه هم اکنون دچار فیلترینگ است. پس دریافت فیلتر شکن از گوگل پلی بدون داشتن وی پی ان امکان پذیر نمی‌ باشد. در این بین می‌ توان از منابع مختلف فیلتر شکن مناسب را دریافت کرد. از منابع جایگزین می‌ توان به کانال‌ های تلگرامی یا سایت‌ های اینترنتی اشاره کرد.

Screenshot image 1

فیلتر شکن مناسب و رایگان

در اینترنت فیلتر شکن‌ های رایگان بسیار زیادی وجود دارند که خدمات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند. شما می‌ توانید با بررسی فاکتور های این برنامه‌ ها گزینه مناسب برای دستگاه خود را انتخاب کنید. فاکتور های زیادی برای نصب یک وی پی ان وجود دارد که در ادامه به دو مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. تا راحت تر وی پی ان مناسب برای شبکه های اجتماعی را برای خود نصب کنید.

فاکتور های مهم و تاثیر گذار در نصب فیلتر شکن فیس بوک

۱_ سرور های فعال و جهانی

شما می‌ توانید به راحتی با دریافت فیلتر شکنی که از سرور های جهانی و ایده‌آل برخوردار می‌ باشد. شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی را دریافت کنید. گفتنی است مهم‌ ترین عاملی که اتصال پرقدرت را برای شما فراهم می‌ کند سرور های پرسرعت می‌ باشند.

۲_ حریم شخصی مطمئن

برای دریافت اتصالی مطمئن و ایمن بهتر است از فیلتر شکن‌ هایی استفاده شود که از پروتکل‌ های امنیتی مناسب برخوردار می‌ باشند. در این حالت امنیت سایبری شما به خوبی افزایش پیدا می‌ کند. که باعث می‌ شود بتوانید با خیال راحت در اینترنت فعالیت کنید.

Screenshot image 4


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *