ثبت نام در نسخه جدید فیسبوک بدون فیلتر


ثبت نام در نسخه جدید فیسبوک بدون فیلتر

نصب آخرین نسخه فیسبوک برای کامپیوتر

از جمله شبکه‌ های اجتماعی که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌ کنند، برنامه فیسبوک می‌ باشد. اما امروزه امکان دسترسی به خدمات این برنامه برای کاربران ایرانی وجود ندارد. مگر اینکه هنگام استفاده از این برنامه از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند استفاده کنند.

به طور کلی تحت هیچ شرایطی امکان استفاده از Facebook بدون ابزار آلات دور زدن محدودیت های اینترنتی وجود ندارد. و عملاً نسخه ای از این برنامه تحت عنوان فیسبوک بدون فیلتر موجود نیست. بنابراین شما حتی در این برنامه نمی توانید به صورت بدون فیلتر ثبت نام کنید.

دانلود فیلتر شکن مناسب برای ثبت نام در فیسبوک:

همانطور که گفته شد تمامی کاربران ایرانی برای ثبت نام در این برنامه و استفاده از محتوای موجود در آن نیاز به ابزار دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی دارند.
در این میان بهترین گزینه برای کاربران استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند است. شما می‌ توانید با دانلود یک وی پی ان قدرتمند و مناسب نه تنها فیلترینگ این برنامه بلکه تمامی محدودیت های موجود در اینترنت را از بین ببرید. و به صورت نامحدود به خدمات اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک مسنجر برای اندروید و iOS منتشر شد | یارا موبایل

چگونه فیلتر شکن مناسب فیسبوک را پیدا کنیم؟!

راه های مختلفی وجود دارد که می‌ توانید با استفاده از آن ها به فیلتر شکنی مناسب و فعال دسترسی پیدا کنید. برای مثال می‌ توانید نظرات کاربران را در مورد وی پی ان های موجود در بازار بررسی کنید. و از میان گزینه های موجود آن گزینه ای که نظر مثبت بیشتری را دریافت کرده است، برای خود انتخاب کنید.
یا حتی می‌ توانید در مورد فیلتر شکنی که می‌ خواهید تحقیق کنید و با در نظر گرفتن فاکتور هایی همچون سرعت و امنیت بالا گزینه بهینه را برای خود انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در فیسبوک:

پس از اینکه فیلتر شکن مناسب را نصب کردید و به سرور های آن متصل شدید. تنها کاری که برای ثبت نام در فیسبوک باید انجام دهید. این است که وارد این برنامه شوید و مراحل ثبت نام را یکی پس از دیگری طی کنید. تا سرانجام به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

دانلود فیسبوک | آخرین نسخه فیس بوک برای اندروید، ایفون و ویندوز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *