دانلود نت وی پی ان برای آیفون و مک + رایگان


دانلود نت وی پی ان برای آیفون و مک + رایگان

دانلود فیلتر شکن فعال NetVPN برای ویندوز

برای دسترسی به خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده یکی از بهترین انتخاب‌ هایی که می‌ توانید داشته باشید، فیلتر شکن نت وی پی ان است. برنامه‌ای که قدرت و سرعت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار می‌ دهد. تا شما بتوانید به صورت آزادانه بدون هیچگونه مزاحمتی در اینترنت فعالیت کنید.

بهترین خدمات در فیلتر شکن نت وی پی ان

۱_ اتصال راحت و پایدار

طراحان و سازندگان این برنامه سعی کرده‌اند که با انتخاب یک رابط کاربری مناسب و حرفه ای به شما در دسترسی راحت‌ تر به خدمات مورد نیاز به منظور دور زدن محدودیت‌ ها کمک کنند. به طوری که شما می‌ توانید حتی با کمک گرفتن از قابلیت اتصال خودکار تنها با یک ضربه به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. و از قدرت و سرعت عالی برخوردار شوید.

۲_ هزاران سرور جهانی قدرتمند

در این برنامه سرور های قدرتمند و سریع قرار گرفته اند که به شما این امکان را می‌ دهند بتوانید قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را دریافت کنید. گفتنی است این سرورها در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌اند. به همین دلیل است که پوشش جهانی بسیار مناسبی برای شما فراهم شده است.

Screenshot imageScreenshot image

۳_ تونل‌ های هوشمند و ایمن

در این برنامه همچنین از بهترین پروتکل‌ ها جهت افزایش امنیت شما استفاده می‌ شود. حتی داده‌ های شما هنگام منتقل شدن از تونل‌ های مطمئن و رمزگذاری شده این برنامه انتقال داده می‌ شوند. تا آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

۴_ دسترسی به تمام وب سایت‌ های خارجی

به واسطه قدرت و سرعت فوق العاده بالایی که این برنامه برای شما فراهم می‌ کند. شما می‌ توانید انواع محتواهای فیلتر شده را به راحتی رفع انسداد کنید و از آن ها برخوردار شوید. برای مثال می‌ توانید از شبکه‌ های اجتماعی فیلتر شده به راحتی برخوردار شوید. همچنین می‌ توانید انواع سایت‌ های خارجی ارائه دهنده فیلم و سریال نظیر نتفلیکس را رفع فیلتر کنید.

آیا نت وی پی ان برای کاربران ایرانی رایگان است؟!

کاربران ایرانی برای دریافت این فیلتر شکن از طریق گوگل پلی دچار مشکل هستند. پس شما می‌ توانید از طریق سایر منابع نظیر کانال‌ های تلگرامی آن را بر روی دستگاه خود دریافت کنید.

Screenshot image 6


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *