لیست فیلتر شکن های قوی خارجی در ایران


لیست فیلتر شکن های قوی خارجی در ایران

دانلود بهترین وی پی ان برای گوشی همراه نسخه جدید

فیلتر شکن ها هم اکنون به ابزارهای بسیار مهم و ضروری تبدیل شده اند. که تنها به کمک آن ها می‌ توانید به بسیاری از خدمات اینترنتی دسترسی پیدا کنید. چرا که شدت محدودیت‌ ها به قدری بالا رفته است که بیشتر خدمات دچار فیلترینگ شده اند.
گفتنی است با توجه به تعداد بالای وی پی ان های موجود در بازار معرفی چند فیلتر شکن به عنوان ابزار مناسب امکان پذیر نیست. چرا که بعضی از فیلتر شکن‌ هایی که برای اینترنت های مختلف مناسب هستند ممکن است با یک نوع اینترنت فعال نباشند.

چه فیلتر شکن هایی مناسب گوشی هستند؟!

به طور کلی شما می‌ توانید با در نظر گرفتن یک سری از ویژگی‌ ها انتخابی درست و مناسب برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی بدون هیچگونه محدودیتی داشته باشید. و یک وی پی ان قدرتمند را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید.

لیست قوی ترین فیلتر شکن ها - دانلود فیلتر شکن بدون قطعی

۱_ سرور های با کیفیت فیلتر شکن

مهم ترین فاکتوری که باید یک وی پی ان از آن برخوردار باشد. تا بتواند شرایط بهینه برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای شما فراهم کند. برخورداری آن برنامه از سرور های باکیفیت و سریع می باشد. چرا که قدرت یک برنامه را سرور های آن تعیین می‌ کند.

۲_ امنیت مناسب داده ها

در کنار سرعت اتصال مناسب، فیلتر شکنی که از آن استفاده می‌ کنید باید بتواند شرایط ایمنی را برای دریافت خدمات فیلتر شده برای شما مهیا بکند. تا بتوانید به دور از هرگونه دغدغه و مشکل امنیتی در اینترنت فعالیت کنید.

۳_ سازگاری اینترنت با فیلتر شکن

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره مختصر شد. قبل از دانلود یک وی پی ان باید مطمئن شوید که پروتکل‌ هایی که آن برنامه از آن برخوردار است با اینترنت مورد استفاده شما سازگاری دارد یا خیر. در صورت عدم سازگاری هر چقدر هم کیفیت vpn مناسب باشد اتصال لازم برای شما برقرار نخواهد شد.

خرید فیلترشکن XD VPN به همراه لیست اکانت های رایگان و قوی

۴_ استفاده راحت و نامحدود

برای اینکه بتوانید در هر زمان که به خدمات وی پی ان نیاز داشتید فیلتر شکن مورد نظر را استفاده کنید. باید برنامه ای را نصب کنید که هیچگونه محدودیتی نداشته باشد. یا در صورت برخورداری از محدودیت راه‌ هایی برای افزایش مدت زمان استفاده برای شما در نظر گرفته شده باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *