دریافت فیلتر شکن vip رایگان بدون قطعی


دریافت فیلتر شکن vip رایگان بدون قطعی

نصب vpn وی آی پی برای اندروید نسخه جدید

با توجه به اینکه بسیاری از فیلتر شکن های رایگان دچار افت کیفیت شده‌ اند و مانند قبل دیگر نمی توانند خدمات لازم برای دسترسی به محتوای فیلتر شده موجود را در اختیار شما قرار دهند. درخواست کاربران برای دسترسی به خدمات فیلتر شکن های پریمیوم بسیار بیشتر شده است. در این میان افرادی وجود دارند که می خواهند به این خدمات بدون پرداخت هزینه دسترسی پیدا کنند. در این شرایط این افراد حتماً باید از فیلتر شکن های هک شده استفاده کنند.

منبع دریافت فیلتر شکن های مود شده

برای دریافت این نوع فیلتر شکن‌ ها شما نمی‌ توانید از منابع معتبر اقدام کنید. بلکه نیاز دارید از منابع فرعی نظیر کانال های تلگرامی یا سایت‌ های مختلف موجود استفاده کنید. همین موضوع ریسک مخرب بودن فایل های نصبی را بالا می برد.
اما اگر شما برای دریافت این نوع فیلتر شکن ها اصرار دارید. تنها منابع دریافت آن ها همین سایت‌ ها و کانال های موجود در شبکه های اجتماعی می باشند.

دانلود فیلتر شکن نامحدود Tik Vpn با لینک مستقیم - دانلود فیلترشکن

مزایای فیلتر شکن های vip

۱- سرور های قدرتمند

مهم ترین مزیت این نوع فیلتر شکن ها برخورداری از سرور های بسیار قدرتمند تر نسبت به نسخه های رایگان می باشد. شما با متصل شدن به این سرور های اختصاصی می‌ توانید قدرت و سرعت بسیار بالاتری را دریافت کنید. و با کاهش پینگ اتصال خود، تجربه مناسب از فعالیت‌ های مختلف را کسب کنید.

۲- بدون محدودیت در استفاده

بسیاری از فیلتر شکن های رایگان برای استفاده کاربران محدودیت‌ هایی را در نظر می گیرند. برای مثال هنگامی که شما از این فیلتر شکن های رایگان استفاده می‌ کنید یا محدودیت حجمی خواهید داشت. یا مدت زمانی که می‌ توانید اتصال خود به سرور های این برنامه را حفظ کنید محدود می باشد.

بنابراین با خریداری کردن فیلتر شکن های vip راحت‌تر می‌ توانید سانسور های کشور خود را از بین ببرید. و با وجود اینکه هزینه پرداخت می‌ کنید اما خیالتان راحت است که همیشه سرعت و کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. علاوه بر آن محیطی خصوصی در اختیارتان قرار گرفته می‌ شود که از این طریق می‌ توانید راحت‌تر محدودیت موجود در سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ ها را از بین ببرید.

Kaspersky Antivirus & VPN - Megafast Download Site


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *