دانلود جدید ترین نسخه فیلتر شکن biubiu از گوگل پلی


دانلود جدید ترین نسخه فیلتر شکن biubiu از گوگل پلی

دریافت فیلتر شکن بیو بیو برای ویندوز نسخه اصلی

یکی از فیلتر شکن‌ های با کیفیت و قدرتمندی که می‌ توانید برای دور زدن محدودیت‌ ها از آن کمک بگیرید فیلتر شکن biubiu نام دارد. برنامه‌ای که بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران مختلف از طریق گوگل پلی دانلود و نصب شده است. شما می‌ توانید با خیالی راحت از خدمات این برنامه برای مبارزه با فیلترینگ اینترنت استفاده کنید. چرا که امتحان خود را به خوبی پس داده است و حتی توانسته است امتیاز ایده آل ۴.۶ را از کاربران دریافت کند.

یکی از مهم ترین مزیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد استفاده راحت از خدمات وی پی ان می‌ باشد. طراحان این برنامه سعی کرده اند که خدمات وی پی ان به سادگی در اختیار تمامی افراد قرار بگیرد. پس رابط کاربری آن را بسیار حرفه‌ای و کاربردی طراحی کردند.

تصویر نماگرفت 4

تعداد زیاد سرورهای‌ فیلتر شکن biubiu باکیفیت بالا

برای اینکه دست شما برای انتخاب سرور و دریافت خدمات وی پی ان باز باشد. همچنین به دلیل افزایش ترافیک کاربران سرورها دچار افت کیفیت نشوند. تعداد سرورها در این vpn نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ های دیگر بالاتر است. قابلیتی که به شما این امکان را می‌ دهد به صورت کاملاً یکنواخت و ایده‌آل از خدمات وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ اینترنت برخوردار شوید.

تصویر نماگرفت 5

مهم ترین خدمات امنیتی فوق العاده در فیلتر شکن biubiu

۱- رمزگذاری داده ها هنگام انتقال

یکی از مهم ترین اقداماتی که این برنامه برای افزایش امنیت شما هنگام انجام فعالیت‌ های اینترنتی انجام می‌ دهد. رمزگذاری داده‌ها هنگام انتقال می‌ باشد. قابلیتی که اتصالی مطمئن‌تر برای شما ایجاد می‌ کند.

۲- افزودن قابلیت حذف داده ها

همانطور که می‌ دانید ممکن است هنگامی که از خدمات این ‌vpn یا هر فیلتر شکن دیگری استفاده می‌ کنید. یک سری از داده‌ها به صورت ناخواسته ذخیره شود. در این برنامه قابلیتی قرار گرفته است که به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید داده‌ های ذخیره شده را حذف کنید. قابلیتی که آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌ دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *