دانلود فیلتر شکن AnonyTun برای فیسبوک جدید


دانلود فیلتر شکن AnonyTun برای فیسبوک جدید

نصب وی پی ان AnonyTun بدون قطعی برای بازی

یکی از مهم ترین علت‌ هایی که ما باید فیلتر شکن‌ های خارجی را نصب کنیم. دسترسی به پیام رسان‌ ها و اپلیکیشن‌ های خارجی موجود در کشور ما می‌ باشد. برای مثال برای ورود به اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و واتساپ حتماً باید یک وی پی ان قدرتمند مانند فیلتر شکن AnonyTun داشته باشیم. تا بتوانیم به راحتی محدودیت این برنامه‌ ها را از بین ببریم و در سراسر کشور گشت و گذار کنیم.

اتصال اتوماتیک و دستی به فیلتر شکن AnonyTun

اتصال به هر دو روش خودکار و دستی در این فیلتر شکن امکان‌ پذیر می‌ باشد. که یا شما باید سرور مورد نظر خود را از بین تعداد زیاد سرور های این برنامه که در تمام کشور های خارجی وجود دارد انتخاب کنید. یا اینکه بر روی گزینه کانکت این برنامه ضربه بزنید و منتظر بمانید تا اتصالتان ایجاد شود.
البته اگر کشوری را انتخاب کنید که متناسب با آی پی کشور شما نباشد. این vpn به صورت خودکار یک سرور دیگر را برای شما جایگزین می‌ کند. یعنی تمام تلاش خود را می‌ کند تا در نهایت بتواند اتصال پایداری را برای شما فراهم کند.

مرور نامحدود در وب

در تنظیمات این برنامه یک گزینه وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید می‌ توانید از طریق خود این فیلتر شکن در ایمن‌ ترین حالت ممکن در وب سایت‌ های مختلف مرور کنید. و هر فعالیتی که می‌ خواهید را بدون ردیابی شدن انجام دهید.

دسترسی رایگان به یوتیوب

همانطور که می‌ دانید فیلترینگ بسیار شدیدی بر یوتیوب اعمال شده است. اما چون این vpn از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین چون نامحدود است. به شما کمک می‌ کند تا بتوانید وارد یوتیوب شوید و فیلم‌ های مورد نظر خود را با سرعت و کیفیت عالی تماشا کنید.

علت انجام تمام بازی های آنلاین با فیلتر شکن AnonyTun

به جز سرور های خارجی پرتعدادی که این فیلتر شکن از آن برخوردار می‌ باشد. این برنامه دارای سرور مخصوص بازی می‌ باشد. یعنی وقتی شما می‌ خواهید بازی‌ های آنلاین موجود در کشور را انجام دهید. فقط کافی است که به این سرور مخصوص متصل شوید. که باعث می‌ شود بتوانید اتصال بهتری را دریافت کنید و بدون اینکه حجم این برنامه تموم شود بازی‌ های دلخواه خود را انجام دهید.

 

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *