نصب فیلتر شکن پرسرعت و قوی یونیک از گوگل پلی


نصب فیلتر شکن پرسرعت و قوی یونیک از گوگل پلی

دانلود یونیک وی پی ان برای اندروید + نسخه جدید

شما برای دسترسی به خدمات وی پی ان نیاز به یک فیلتر شکن مناسب دارید. چرا که همه فیلتر شکن‌ ها قادر به ارائه خدمات با کیفیت نیستند. یکی از فیلتر شکن هایی که مناسب گوشی های اندروید است، یونیک وی پی ان نام دارد. که هم اکنون از طریق گوگل پلی به راحتی در دسترس تمامی افراد قرار گرفته است.

خدمات رایگان و ساده

شما می‌ توانید بدون هیچ گونه هزینه ای این برنامه را دریافت کنید و به صورت کاملاً رایگان از سرور های آن برای دسترسی نامحدود به اینترنت جهانی برخوردار شوید.

Screenshot image 7

مرور ناشناس در وب

شما به کمک این vpn خواهید توانست به صورت کاملاً ناشناس و مطمئن در اینترنت جستجو کنید. چرا که هنگام برقراری اتصال موقعیت جغرافیایی اصلی شما پنهان می شود. و با آی پی سروری که همان لحظه به آن متصل شده اید، جایگزین می شود.
همچنین قابلیت مرور ناشناس به شما این امکان را می‌ دهد که بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاینتان قابل ردیابی و شناسایی باشد در اینترنت گشت و گذار کنید.

سرور های با کیفیت فیلتر شکن یونیک

می‌ توان عنوان کرد اصلی‌ ترین دلیلی که باعث محبوبیت این فیلتر شکن شده است. سرور هایی است که این برنامه در اختیار کاربرانش قرار داده است. چرا که این سرور ها هستند که قدرت یک فیلتر شکن را تعیین می کنند.
پس اگر میزان رضایت از این برنامه بالاست. در واقع سرور های این vpn از کیفیت بالایی برخوردار بودند که چنین موردی پیش آمده است.

Screenshot image 5

استفاده ساده و آسان

با توجه به اینکه در این vpn راحتی کاربران از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. طراحان سعی کردند رابط کاربری برنامه را به گونه ای طراحی کنند. که تمامی افراد بتوانند به سادگی به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنند.

رضایت نسبی کاربران از فیلتر شکن یونیک

هنگامی که می‌ خواهید از خدمات این برنامه استفاده کنید و آن را از طریق گوگل پلی دریافت کنید. با امتیاز مناسبی روبرو می‌ شوید که توسط کاربران برای این برنامه ثبت شده است. پس می‌ توانید با خیالی راحت‌ تر از خدمات این vpn برای دسترسی به اینترنت جهانی برخوردار شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *