دانلود فیلتر شکن کلید سبز برای لپ تاپ


دانلود فیلتر شکن کلید سبز برای لپ تاپ

نصب کلید سبز وی پی ان برای آیفون

برنامه کلید سبز یکی از فیلتر شکن‌ هایی است، که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و می‌ تواند قدرت و سرعت مورد نیاز شما جهت از بین بردن انواع محدودیت ‌ها را برایتان فراهم کند.
کیفیت این برنامه به قدری بالاست که توانسته است امتیاز فوق العاده ۴.۶ را از کاربران دریافت کند. در حال حاضر کم تر فیلتر شکنی این امتیاز را دارا می‌ باشد. چرا که با افزایش شدت محدودیت‌ ها بسیاری از وی پی ان ‌ها از دسترس خارج شده اند.

سرعت و امنیت بالای سرورها در وی پی ان کلید سبز

مهم ترین فاکتوری که باعث شده است کاربران به استفاده از این برنامه روی بیاورند. قدرت بالای سرور های این برنامه است. سرور های این فیلتر شکن همچنان فعال هستند. و می‌ توانند بهترین سرعت برای از بین بردن محدودیت ‌ها را برای شما فراهم کند.

همچنین امنیت فوق العاده بالا یکی دیگر از فاکتور های مثبتی است. که در مورد این فیلتر شکن وجود دارد. شما می‌ توانید با خیالی راحت به کمک این برنامه از انواع خدمات فیلتر شده برخوردار شوید. بدون اینکه امنیت سایبری شما دچار مشکل شود و خطرات مختلف شما را تهدید کند.

Screenshot image 1

دسترسی رایگان به خدمات به روز فیلتر شکن کلید سبز

شما بدون پرداخت کوچک ترین هزینه‌ ای می‌ توانید از خدمات این برنامه استفاده کنید. چرا که ویژگی های این برنامه به صورت پیش فرض به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. و البته شما می‌ توانید برای دریافت خدمات بهتر از اکانت پرمیوم برنامه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که خدمات این برنامه همیشه به روز و فعال است و آپدیت‌ های پی در پی برای شما ارائه می‌ شود. تا همیشه از اینترنتی پرسرعت و حرفه ‌ای برخوردار باشید. بدون اینکه اتصال شما دچار قطع و وصلی شود.

علاوه بر موارد گفته شده این برنامه یکی از بهترین گزینه ها برای بازی های آنلاین می باشد. چون به راحتی پینگ شما را هنگام بازی کردن کاهش می دهد.

Screenshot image 2


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *