VPN

نصب فیلتر شکن قوی پرسرعت از مایکت

نصب فیلتر شکن قوی پرسرعت از مایکت

دانلود وی پی ان فعال برای اندروید از مایکت

همانطور که می‌ دانید برنامه گوگل پلی معتبر ترین و بهترین منبع برای دانلود اپلیکیشن‌ های مختلف برای گوشی‌ های اندروید می‌ باشد. اما چون این برنامه جدیداً دچار فیلترینگ شده است. برنامه‌ های مشابهی مانند مایکت وارد بازار شده‌اند. که با ورود به آن ها ما می‌ توانیم اپلیکیشن های دلخواه خود را نصب کنیم. فقط مشکلی که وجود دارد این است که چون این برنامه ایرانی می‌ باشد برنامه‌ های خارجی در آن وجود ندارد. در نتیجه برای نصب فیلتر شکن ما باید از منابع دیگر اقدام کنیم چون فیلتر شکن‌ ها در ایران تحریم شده هستند.

نصب وی پی ان ایرانی از مایکت

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد شما هیچ فیلتر شکنی را نمی‌ توانید از مایکت برای خود دانلود کنید. حتی اگر قصد داشته باشید از وی پی ان‌ های ایرانی استفاده کنید. باز هم این امکان برای شما وجود ندارد. چون در مایکت فقط اپلیکیشن‌ های ایرانی و مجاز وجود دارد. که می‌ توانید بدون پرداخت هزینه و محدودیتی آن ها را برای خود نصب کنید. در نتیجه نصب فیلتر شکن قوی و پرسرعت از مایکت به هیچ عنوان برای شما ممکن نخواهد بود.

ویژگی مثبت مایکت

یکی از ویژگی‌ های عالی که برنامه مایکت دارد ضد فیلتر بودن آن است. یعنی بر این برنامه هیچ محدودیتی اعمال نشده است. به همین دلیل ما می‌ توانیم بدون فیلتر شکن وارد این اپلیکیشن شویم. و برنامه‌ های مورد نیاز خود را دانلود کنیم. فقط باید حواستان باشد که در این برنامه فقط اپلیکیشن‌ های ایرانی که فیلتر نیستند وجود دارد.

نصب فیلتر شکن از منابع خارجی

برای نصب فیلتر شکن بهترین منبع گوگل پلی و اپ استور می‌ باشد. چون این منابع خارجی محبوب و در دسترس هستند و می‌ توانند فیلتر شکن‌ های معتبر با امنیت بالا را در اختیار ما بگذارند.
البته شما می‌ توانید از سایت‌ های مختلف هم فیلتر شکن‌ های دلخواهتان را نصب کنید. اما به هیچ عنوان از مایکت نمی‌ توانید وی پی ان دانلود کنید چون این برنامه ایرانی می‌ باشد.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

8 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

9 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

10 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

21 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

22 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

23 ساعت ago