دانلود فیلتر شکن قدیمی برای اندروید 4


دانلود فیلتر شکن قدیمی برای اندروید 4

دریافت قوی ترین وی پی ان برای سامسونگ

از آنجایی که وی پی ان‌ های جدید و تازه برای سیستم عامل‌ های جدید به بازار ارائه شده‌ اند. کاربرانی که دارای دستگاهی با سیستم عامل قدیمی مانند اندروید ۴ می‌ باشند. مجبور هستند از فیلتر شکن ‌های قدیمی برخوردار شوند. تا امکان دسترسی به خدمات فیلتر شده را داشته باشد. و این امکان برای آن ها وجود نخواهد داشت تا از وی‌ پی‌ ان‌ های جدید و به روز استفاده کنند.

۱- سازگاری فیلتر شکن فعال با سیستم عامل قدیمی

همان طور که به این موضوع اشاره مختصر شد، اگر شما دارای دستگاه قدیمی هستید. برای دسترسی به خدمات فیلتر شده نیاز به فیلتر شکنی دارید که با سیستم عامل قدیمی شما سازگاری داشته باشد. ضمن اینکه تنها سازگاری مهم نیست بلکه باید دارای خدماتی با کیفیت باشد. تا امکان از بین بردن محدودیت ‌ها را برای شما فراهم کند. در شرایط حال حاضر کمتر فیلتر شکن وجود دارد که از چنین قابلیتی برخوردار باشد.

The Best Free VPNs of 2023 - TechZimo

۲- سرور های قدیمی از دسترس خارج شده

به دلیل غیر فعال بودن اکثر فیلتر شکن‌ های قدیمی و در نتیجه از دسترس خارج شدن سرور های آن ها می ‌باشد. این برنامه ‌ها از آنجایی که دیگر با استقبال مناسبی مواجه نبودند. با گذشت زمان و آپدیت نشدن سرور هایشان از دسترس خارج شدند. و سرور ها با توجه به قدیمی بودن دیگر قادر به ارائه خدمت نبودند. و به همین ترتیب هم اکنون نیز به کمک آن ها نمی توانید از محدودیت ها عبور کنید.

۳- از چه فیلتر شکن هایی برای اندروید قدیمی استفاده کنیم؟

در چنین شرایطی شما می ‌توانید از فیلتر شکن‌ های آنلاین و تحت وب استفاده کنید. تا بتوانید از سرور های فعال برخوردار شوید و قدرت و سرعت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای خود فراهم کنید. و بدین ترتیب از تمامی ظرفیت ‌های دلخواه خود با گوشی های قدیمی بهره‌ مند شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *