دانلود فیلتر شکن سایفون ویندوز با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن سایفون ویندوز با لینک مستقیم

نصب فیلتر شکن سایفون برای موبایل

یکی از فیلتر شکن ‌های محبوب و پرطرفدار که حتماً همه ما با آن آشنایی داریم فیلتر شکن سایفون می‌ باشد. این برنامه که از خدمات وی پی ان با کیفیت بسیار بالا برخوردار است. یکی از قدیمی‌ ترین فیلتر شکن ‌هایی است. که از زمان‌ های گذشته تا به اکنون انواع محدودیت ‌ها را برای ما از بین می‌ برد.
همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بر روی تمامی گوشی‌ های اندروید، آیفون و حتی ویندوز قابلیت نصب دارد که محبوبیت آن را دوچندان می‌ کند.

Screenshot image 4

علت محبوبیت فیلتر شکن سایفون ویژگی‌ های زیر می‌ باشد:

۱_ سرور های فعال با آدرس متفاوت

سرور های این برنامه از قدیم تا به اکنون همیشه از قدرت بالایی برخوردار بودند. به گونه‌ ای که ما می‌ توانیم به راحتی با اتصال به این سرورها از خدمات وی پی ان با کیفیت بسیار بالا برخوردار شویم. و انواع محدودیت ‌ها را در سریع ‌ترین زمان ممکن از بین ببریم.

۲_ امنیت فوق العاده بالا

امنیتی که این برنامه در اختیار ما قرار می‌ دهد. به گونه‌ ای است که به ما این امکان را خواهد داد. تا بتوانیم حتی شدید ترین محدودیت ‌ها را در سریع‌ ترین زمان ممکن در بستری مطمئن و ایمن دور بزنیم.
همچنین این برنامه داده ‌های ما را رمزگذاری می‌ کند. و همچنین قابلیتی دارد که به ما این امکان را خواهد داد. که بتوانیم داده ‌های ذخیره شده در برنامه را حذف کنیم. تا آسیب پذیری خود در برابر خطرات را کاهش دهیم.

۳_ نصب و اتصال رایگان با یک کلیک

این فیلتر شکن همچنین یکی از معروف‌ ترین و محبوب ‌ترین فیلتر شکن ‌های رایگان موجود در بازار است. که از قدیم خدمات را به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه در اختیار ما قرار می‌ دهد. به گونه‌ای که اگر بر روی گزینه استارت کلیک کنیم و چند لحظه منتظر بمانیم اتصال ما به صورت خودکار ایجاد می‌ شود.

۴_ مرورگری خصوصی و مطمئن

این فیلتر شکن همچنین یک مرورگر خصوصی نیز می‌ باشد. که به ما این امکان را می‌ دهد مطالبی که می‌ خواهیم کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد را از طریق خود برنامه در اینترنت جستجو کنیم. تا امنیت بیشتر و بهتری را تجربه کنیم. و با خیال راحت ‌تر از خدمات اینترنتی دلخواه برخوردار شویم.

Screenshot image


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *