فیلتر شکن افرا دانلود مستقیم از گوگل


فیلتر شکن افرا دانلود مستقیم از گوگل

نصب Afra VPN برای آیفون + سایت خارجی

فیلتر شکنی که می‌ خواهیم امروز به شما معرفی کنیم جزو وی‌ پی‌ ان‌ های خیلی معروف بازار نیست. اما در مدت کمی که وارد کشور شده است توانسته است محبوبیت زیادی را کسب کند. به گونه‌ای که در طی مدت زمان کوتاه فیلتر شکن افرا وی پی ان توانست ۵۰ هزار کاربر مختلف را به خود جذب کند که اکثر این کاربران ایرانی هستند.
این موضوع به خاطر سرعت و امنیت بالای این برنامه است که شعار این vpn حفظ داده‌ های خصوصی و افزایش سرعت مرور شما می‌ باشد. بنابراین در هر شرایطی که این برنامه را نصب کنید. می‌ توانید از امکانات عالی در کشور بهره‌مند شوید.
لازم به ذکر است که این برنامه حجم بسیار کمی دارد که جای زیادی از گوشی همراه شما را اشغال نمی‌ کند. به همین دلیل افراد ایرانی با هر نوع گوشی که در اختیار داشته باشند می‌ توانند این فیلتر شکن قدرتمند را برای خود نصب کنند.

ساخت حساب کاربری

برای اینکه حفظ حریم خصوصی شما افزایش پیدا کند برای هر بار استفاده از این برنامه باید رمز خصوصی خود را وارد کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که اول از هر چیزی باید برای خود یک حساب کاربری خصوصی ایجاد کنید.

Screenshot image 1

اتصال به فیلتر شکن افرا با wifi

کار کردن با این vpn با هر نوع اینترنتی امکان‌ پذیر است. و چون خیلی از افراد از وای فای استفاده می‌ کنند. این برنامه امکان را به شما می‌ دهد تا با وای فای‌ های مختلف هم بتوانید از این وی پی ان و خدمات عالی آن استفاده کنید.

سرور های سریع و فعال

فیلتر شکن افرا سرور های بسیار پرسرعت و نامحدودی وجود دارد. که با کلیک بر روی گزینه اتصال اتوماتیک می‌ توانید سریعاً به این سرور های قدرتمند متصل شوید. و با اتصال ایجاد شده برای خود محدودیت موجود در واتساپ، اینستاگرام و تلگرام را از بین ببرید.

Screenshot image 2


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *