فیلتر شکن

چگونه بدون فیلتر شکن وارد فروشگاه پلی شویم؟

چگونه بدون فیلتر شکن وارد فروشگاه پلی شویم؟

نحوه رفع سانسور گوگل پلی در گوشی اندروید

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که کاربران اندرویدی با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند محدودیت‌ هایی است که برای فروشگاه پلی اعمال شده است. مشکلی که باعث شده است این کاربران برای دسترسی به برنامه‌ های اندرویدی دچار مشکل باشند. شما می‌ توانید با استفاده از راه حل‌ های مختلفی مشکل بزرگ را برای خود حل کنید. و به محتوای موجود در این برنامه مهم و کاربردی دسترسی پیدا کنید.

۱- استفاده از فیلتر شکن های قدرتمند برای فروشگاه پلی

بهترین راه و سریع‌ ترین راه برای دسترسی به خدمات موجود در گوگل پلی و رفع محدودیت‌ های این برنامه استفاده از فیلتر شکن‌ های مناسب و قدرتمند موجود در بازار می‌ باشد. چرا که به کمک این راه حل اتصالی بسیار سریع و پرقدرت برای ما فراهم می‌ شود. که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانید با سرعت بالاتری از شر محدودیت‌های اعمال شده بر این برنامه خلاص شوید .

۲- ثبت اکانت کاربری جدید با آی پی خارجی در فروشگاه پلی

شما می‌ توانید با وارد شدن به حساب گوگل خود با آی‌ پی خارجی به راحتی محدودیت اعمال شده بر این برنامه را از بین ببرید. چرا که این برنامه تنها برای آی‌ پی کشور ایران دچار فیلتر شده است. و با استفاده از سایر آی‌ پی‌ های جهانی می‌ توانید از خدمات موجود در این برنامه برخوردار شوید.

۳- استفاده از برنامه های تغییر آی پی

به طور کلی هر چیزی که بتواند آی‌ پی شما را تغییر دهد و آن را به آی پی کشوری به جز کشور ایران تبدیل کند. می‌ تواند راهی برای دسترسی به محتوای موجود در برنامه گوگل پلی باشد. شما می‌ توانید با دانلود برنامه‌ های تغییر دهنده آی پی دستگاه های مختلف شرایط لازم برای دسترسی به محتوای مورد نیازتان در این برنامه کاربردی را فراهم کنید.

به طور کلی بهترین راه برای از بین بردن محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت استفاده از وی پی ان‌ های قدرتمند است. حال یکی از مشکلاتی که کاربران دارند محدود بودن منابع دریافت وی پی ان می‌ باشد. شما می‌ توانید با استفاده از سایت‌ های اینترنتی بدون فیلتر و همچنین کانال‌ های تلگرامی فیلتر شکن مناسب دستگاه خود را دریافت کنید. گفتنی است که می‌ توانید محدودیت‌ های تلگرام را با استفاده از پروکسی از بین ببرید.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

3 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

6 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

16 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

18 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

19 ساعت ago