VPN

روش شیر کردن وی پی ان فعال در موبایل

روش شیر کردن وی پی ان فعال در موبایل

نحوه اشتراک گذاری فیلتر شکن برای اندروید

همانطور که همه کاربران می‌ دانند شرایط اینترنت به گونه‌ای رقم خورده است که بدون استفاده از یک وی پی ان مطمئن و قدرتمند نمی‌ توان به بسیاری از خدمات اینترنتی دسترسی پیدا کرد.
دسترسی به خدمات وی پی ان برای کاربران ios به راحتی امکان‌ پذیر است. چرا که منبع لازم برای دسترسی به وی پی ان در این برنامه فیلتر نشده است. اما با افزایش شدت محدودیت‌ ها کاربران اندروید که قبلا از گوگل پلی برنامه های ارائه دهنده خدمات وی پی ان را دریافت می‌ کردند، دچار مشکل شدند. چرا که گوگل پلی نیز فیلتر شد و بدون استفاده از فیلتر شکن دسترسی به خدمات آن غیر ممکن می باشد.
پس یک راه حل برای دسترسی به خدمات وی پی ان این است که کاربران دیگر که از یک فیلتر شکن مناسب بر روی دستگاه خود برخوردارند، آن را برای شما شیر کنند.

راه های شیر کردن وی پی ان

۱- استفاده از بلوتوث

یک راه برای شیر کردن برنامه‌ های مختلف مانند فیلتر شکن‌ ها یا بازی‌ های محبوب استفاده از قابلیت بلوتوث می‌ باشد. که هم اکنون بر روی انواع دستگاه‌ های اندرویدی موجود است. اما با توجه به اینکه این راه حل بسیار کند است. برنامه‌ هایی که در این حوزه فعالیت می‌ کنند جای این راه را گرفته اند.

۲- استفاده از شیریت و زاپیا

برنامه‌ های شیریت و زاپیا دو برنامه‌ای هستند که در منابع ایرانی نیز به راحتی در دسترس کاربران قرار گرفتند. شما می‌ توانید آن‌ها را از طریق منابع ایرانی دریافت کنید. و سپس از دوست یا هر کس دیگری درخواست کنید که فیلتر شکن دستگاه خود را از طریق این برنامه‌ ها در اختیار شما قرار دهند. با توجه به اینکه سرعت این دو برنامه بسیار بالا است. شما می‌ توانید تنها در عرض چند ثانیه فایل نصبی فیلتر شکن‌ ها را برای یکدیگر ارسال کنید. و سپس آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید و از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوید.

۳- کمک گرفتن از تلگرام

تلگرام راه حل مناسبی برای شیر کردن فیلتر شکن می‌ باشد. شما می‌ توانید با مراجعه به تلگرام و انتخاب فایل مورد نظر خود، نسخه نصبی را برای دوستان یا آشنایان خود ارسال کنید. یا اینکه کاربران دیگر فایل نصبی را در اختیار شما قرار دهند.

text

Recent Posts

دانلود نسخه پریمیوم فیلتر شکن Alice VPN برای موبایل

دانلود نسخه پریمیوم فیلتر شکن Alice VPN برای موبایل روش راه‌اندازی فیلتر شکن Alice VPN…

1 ساعت ago

آموزش راه‌اندازی فیلتر شکن ValeVPN برای ایرانسل

آموزش راه‌اندازی فیلتر شکن ValeVPN برای ایرانسل دانلود نسخه اصلی برنامه ValeVPN با لینک مستقیم…

2 ساعت ago

نصب ورژن جدید Meow VPN برای سامسونگ و آیفون

نصب ورژن جدید Meow VPN برای سامسونگ و آیفون دانلود فیلتر شکن Meow VPN برای…

3 ساعت ago

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول دانلود تحریم شکن…

14 ساعت ago

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران خرید وی پی ان پرمیوم برای گوشی آیفون با…

15 ساعت ago

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید نصب قوی ترین فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ یکی…

16 ساعت ago