سایت تحریم شکن خارجی برای گوشی همراه


سایت تحریم شکن خارجی برای گوشی همراه

نصب بهترین تحریم شکن برای گوشی اندروید

شما برای دریافت تحریم شکن های خارجی یا همان فیلتر شکن‌ های مطمئن و معتبر می‌ توانید از طریق برنامه گوگل پلی اقدام کنید. با استفاده از این برنامه شما دیگر نیازی به هیچ منبع دیگری مانند سایت‌ های نه چندان معتبر و مطمئن نخواهید داشت. و می‌ توانید با مراجعه به این برنامه به دنیای نامحدود فیلتر شکن‌ ها وارد شوید.

دسترسی به گوگل پلی با تحریم شکن:

همانطور که اکثر شما می‌ دانید برنامه گوگل پلی خودش به تازگی فیلتر شده است. بنابراین برای دسترسی به خود برنامه نیازمند فیلتر شکن هستید. برای دانلود فیلتر شکن شما می‌ توانید ابتدا از طریق برنامه تلگرام اقدام کنید. به گونه ای که ابتدا فیلترینگ تلگرام را به کمک یک پروکسی قدرتمند و سریع از بین ببرید. سپس فیلتر شکن مورد نیاز خود را از طریق آن دریافت کنید. و پس از انجام مراحل نصب و ثبت نام با متصل شدن به سرور های آن فیلترینگ گوگل پلی را از بین ببرید. سپس خواهید توانست از طریق این منبع به سایر فیلتر شکن‌ ها و خدمات دیگر دسترسی پیدا کنید.

9 Best VPNs for Torrenting in 2022

چه فیلتر شکنی را از گوگل پلی دریافت کنیم؟!

شما می‌ توانید با استفاده از فاکتور های مختلف فیلتر شکن مناسب را از گوگل پلی دریافت کنید. در ادامه به این مسئله خواهیم پرداخت که چه فاکتور هایی می‌ تواند به شما در انتخاب فیلتر شکن کمک کند.

۱- تصاویر موجود از برنامه:

تصاویری که در گوگل پلی از برنامه های مختلف وجود دارد. می‌ تواند اطلاعاتی کلی از محیط برنامه به شما ارائه کند. شما می‌ توانید با بررسی این عکس‌ ها به اطلاعات کلی مانند رابط کاربری مناسب و لیست سرورها دسترسی پیدا کنید. که به شما در انتخاب فیلتر شکن کمک می‌ کند.

۲- امتیاز دریافتی تحریم شکن از کاربران

امتیازی که تحریم شکن های مختلف در گوگل پلی از کاربران دریافت کردند به شما در انتخاب، کمک بسیار زیادی خواهد کرد. به طوری که عملاً فیلتر شکن هایی که امتیاز بسیار پایینی دریافت کرده‌ اند حذف می شوند. و فیلتر شکن‌ هایی که امتیاز بالایی دارند را می‌ توانید برای دستگاه خود به منظور استفاده از اینترنت جهانی انتخاب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *