فیلتر شکن

رفع سانسور اینترنت در ایران قطعی

رفع سانسور اینترنت در ایران قطعی

روش از بین بردن محدودیت اینترنتی در اندروید

برای رفع سانسور اینترنت در ایران راه‌ های بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد. اما می‌توان گفت از میان راه‌ های موجود بهترین راه و کاربردی‌ ترین راه حل استفاده از خدمات وی پی ان با کیفیت می‌ باشد. انواع مختلفی از فیلتر شکن‌ ها در اینترنت وجود دارند. که به کمک آن ها می‌ توانید خدمات مورد نیاز جهت دریافت اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی را دریافت کنید.

چه وی پی ان هایی مناسب رفع سانسور اینترنت هستند؟!

همانطور که به احتمال زیاد از این موضوع مطلع هستید تعداد فیلتر شکن‌ های موجود در بازار بسیار زیاد می‌ باشد. اما همه آن ها قادر به ارائه خدمات با کیفیت جهت دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی نمی‌ باشند. پس شما باید از میان گزینه‌ های موجود آن هایی که به شما بیشترین کمک را جهت از بین بردن محدودیت‌ ها می‌ کند، پیدا کنید. و از خدمات آن ها برای دور زدن محدودیت‌ ها کمک بگیرید.

سرور های فعال مهم ترین فاکتور تاثیر گذار

می‌توان گفت مهم‌ ترین عاملی که باعث می‌ شود شما بتوانید به کمک خدمات یک فیلتر شکن به اینترنت جهانی متصل شوید. و به مقصود خود یعنی رفع سانسور اینترنت دسترسی پیدا کنید. برخورداری یک فیلتر شکن از سرور های فعال و قدرتمند می‌ باشد. چرا که این فاکتور مهم‌ ترین عاملی است که قدرت و سرعت یک فیلتر شکن را تعیین می‌ کند.

انواع مختلف وی پی ان ها برای رفع سانسور اینترنت:

۱- فیلتر شکن های رایگان

در این نوع وی پی ان‌ ها عموماً به دلیل تعداد بالای کاربران گاهی اوقات افت سرعت و کیفیت مشاهده می‌ شود. همچنین گفتنی است کیفیت سرور های این دسته از وی پی ان‌ ها از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردار هستند. هرچند در میان این وی پی ان‌ ها تعداد محدودی از گزینه‌ ها انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.

۲- فیلتر شکن های رایگان محدود

علاوه بر وی پی ان‌ های رایگان نامحدود، یک سری از فیلتر شکن‌ های مجانی وجود دارند که برای استفاده از خدمات آن ها دارای محدودیت هستیم. عموماً کیفیت این دسته از وی پی ان‌ ها نسبت به نسخه‌ های نامحدود بالاتر می‌ باشد. همچنین گفتنی است بیشتر این وی پی ان‌ ها را می‌ توانید با تماشای تبلیغات موجود در آن ها و به صورت نامحدود استفاده کنید.

۳- فیلتر شکن های پولی

در این نوع وی پی ان‌ ها شما برای دریافت خدمات مورد نیاز خود باید ابتدا اشتراک برنامه را خریداری کنید. پس از خریداری کردن اشتراک برنامه مجوز استفاده از یک سری از سرور های اختصاصی که تا پیش از خریداری کردن نسخه اشتراکی اجازه استفاده از آن ها را نداشتید صادر می شود. این دسته از سرورها به دلیل عملکرد اختصاصی و همچنین کیفیت بالاتر سرعت و اتصال بسیار مناسب‌ تری را برای شما فراهم می‌ کنند.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

4 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

7 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

18 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

19 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

20 ساعت ago