VPN

دور زدن فیلترینگ دیسکورد برای بازی

دور زدن فیلترینگ دیسکورد برای بازی

رفع محدودیت دیسکورد با فیلتر شکن خارجی

اگر بخواهیم فقط یک اپلیکیشن محبوب به گیمرها را معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانند با دیگر کاربران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، برنامه دیسکورد را به شما معرفی می‌ کنیم. چون با استفاده از این برنامه علاوه بر اینکه می‌ توانید چت کنید به راحتی می‌ توانید از طریق تماس صوتی با دیگران ارتباط بگیرید. همچنین قابلیت‌ های جذابی که دارد استفاده از آن را برای گیمرها مناسب می‌ کند.
اما هم اکنون کاربرانی که در کشور ایران هستند نمی‌ توانند بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب از خدمات دیسکورد برخوردار شوند. گفتنی است محدودیت‌ هایی که بر این برنامه اعمال شده است قبلاً رفع شده بود. اما جدیداً دوباره این فیلترینگ بر برنامه اعمال شده است.

سرعت بالا و مناسب برای استفاده همزمان از دیسکورد و بازی

از آنجایی که هنگام انجام بازی های آنلاین سرعت شما اهمیت زیادی دارد و اگر به مقدار کافی نباشد. دچار افزایش شدید پینگ می‌ شوید و نمی‌ توانید بسیاری از بازی‌ ها را به درستی انجام دهید.
پس برای استفاده همزمان از دیسکورد و انجام بازی نیز نیاز به فیلتر شکنی دارید. که قادر باشد سرعت فوق العاده مناسبی را برای شما فراهم کند. تا بدون لگ و تاخیر هم بتوانید محدودیت دیسکورد را از بین ببرید و هم بازی را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

عدم قطع شدن اتصال برای استفاده بهینه از دیسکورد

از آنجایی که بسیاری از کاربران از دیسکورد برای ایجاد اتاقی برای ویس چت استفاده می‌ کنند. به خاطر اینکه اتصال این تماس گروهی قطع نشود باید از فیلتر شکنی استفاده کنید تا اتصالی که برای شما ایجاد می‌ کند به صورت پایدار باشد. و بدون اینکه قطعی صورت بگیرد بتوانید به صورت مداوم تماس خود را برقرار نگه دارید. تا به صورت همزمان از انجام بازی و صحبت کردن لذت ببرید.

مصرف کم باتری:

از آنجایی که هنگام انجام بازی آنلاین مصرف باتری دستگاه شما بالاتر می‌ رود. بهتر است از وی پی انی استفاده کنید که باتری شما را کمتر مصرف کند. تا آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود و همچنین بتوانید با خیالی راحت بازی مورد نظر خود را اجرا کنید.

text

Recent Posts

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول دانلود تحریم شکن…

6 ساعت ago

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران خرید وی پی ان پرمیوم برای گوشی آیفون با…

7 ساعت ago

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید نصب قوی ترین فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ یکی…

8 ساعت ago

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

17 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

19 ساعت ago