VPN

دلیل وصل نشدن فیلتر شکن با نت گوشی

دلیل وصل نشدن فیلتر شکن با نت گوشی

علت عدم اتصال وی پی ان با ایرانسل

یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از خدمات فیلتر شکن دارند عدم برقراری اتصال به سرور های فیلتر شکن‌ های مختلف می‌ باشد. این موضوع دلایل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی این مشکل‌ ها می‌‌ پردازیم. تا شما بتوانید با حل مشکلات موجود یک انتخاب مناسب را داشته باشید. و بتوانید همیشه از اتصال لازم برای دسترسی به اینترنت نامحدود برخوردار باشید.

۱- ضعیف بودن سرور های فیلتر شکن

عمده‌ ترین دلیلی که برای این مشکل وجود دارد ضعیف بودن سرور های بسیاری از وی پی ان ها است. و سرور هایی که در اختیار شما قرار می دهند از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند.
به همین دلیل اتصال لازم برای شما ایجاد نمی‌ شود و شما می‌ توانید با انتخاب یک vpn که از سرور های مناسب برخوردار است. این مشکل را برای همیشه حل کنید.

۲- شلوغی سرور های وی پی ان

گاهی اوقات کیفیت سرورها بسیار مناسب است اما به دلیل شلوغی بیش از حد سرورها اتصال لازم برای شما شکل نمی‌ گیرد. شما می‌ توانید برای حل این مشکل نسخه پریمیوم را خریداری کنید. در این صورت می‌ توانید از سرور های اختصاصی که تعداد کاربران محدودی از آن استفاده می‌ کنند برخوردار شوید و از اتصال مناسب بهره‌مند شوید.

۳- عدم سازگاری اینترنت مصرفی با فیلتر شکن

گاهی اوقات نیز ممکن است فیلتر شکنی که از آن استفاده می‌ کنید بسیار با کیفیت باشد. و سرورها نیز برای دسترسی به خدمات مختلف اتصال لازم را برای سایر کاربران برقرار کنند. اما اتصالی برای شما شکل نگیرد.
دلیل این موضوع این است که اینترنتی که شما از آن استفاده می‌ کنید با سرورها و پروتکل مصرفی وی پی ان سازگاری ندارد. در اینجا تنها چاره‌ای که دارید این است که از فیلتر شکنی استفاده کنید که با اینترنت مورد استفاده شما سازگاری داشته باشد.

همچنین گفتنی است اگر از فیلتر شکنی استفاده کنید که از پروتکل‌ های وی پی ان مختلفی استفاده می‌ کند. احتمال اتصال با انواع اینترنت‌ ها به آن vpn وجود خواهد داشت.

text

Recent Posts

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران خرید وی پی ان پرمیوم برای گوشی آیفون با…

2 ساعت ago

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید نصب قوی ترین فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ یکی…

3 ساعت ago

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

12 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

14 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

1 روز ago