آموزش اتصال راحت به دلفین وی پی ان ایرانی


آموزش اتصال راحت به دلفین وی پی ان ایرانی

دانلود فیلتر شکن دلفین برای آیفون + رایگان

احتمالاً اسم دلفین وی پی ان را تا به حال شنیده‌اید. چون این برنامه یکی از فیلتر شکن‌ های ایرانی قوی می‌ باشد. که تاکنون توانسته است خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه کند. و بدون قطعی اتصال می‌ تواند محدودیت‌ ها را برای شما از بین ببرد. بنابراین اگر دوست دارید از فیلتر شکن‌ های ایرانی استفاده کنید این برنامه بهترین گزینه برای شما می‌ باشد.

آموزش ویدیویی اتصال راحت به فیلتر شکن دلفین

ما در ادامه آموزش اتصال به این برنامه را برای شما قرار دادیم. اما کار کردن با این برنامه بسیار راحت است و حتی کاربران تازه وارد هم می‌ توانند بدون هیچ مشکل و دردسری از این وی پی ان استفاده کنند. چون این برنامه فقط دارای گزینه اتصال خودکار می‌ باشد. که وقتی بر روی آن کلیک می‌ کنید، می‌ توانید بدون هیچ دردسری به سرور های قوی متصل شوید.

عدم اتصال به صورت دستی

البته نکته‌ای که در این برنامه قابل ذکر است و ممکن است که این موضوع برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. این است که این برنامه لیست سرور ندارد. یعنی شما نمی‌ توانید به صورت دستی به سرور های این برنامه متصل شوید. و فقط مجاز به اتصال خودکار هستید.
البته این گزینه می‌ تواند نیازهای شما را برآورده کند. چون در هر شرایط و موقعیتی باشید، این برنامه پرسرعت‌ ترین سرور را برای شما انتخاب خواهد کرد.

قابلیت تغییر زبان دلفین وی پی ان به فارسی

لازم به ذکر است که این برنامه دارای زبان فارسی می‌ باشد. یعنی زبان اصلی این برنامه انگلیسی است اما اگر بخواهید می‌ توانید به راحتی زبان برنامه را به فارسی تغییر دهید. تا راحت‌تر از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنید.

همان طور که در ابتدا گفته شد این فیلتر شکن می تواند برای مرور روزمره شما در کشور مناسب باشد. تا از این طریق بر تمام سانسور های کشور که بیشتر بر موارد خارجی اعمال شده است غلبه کنید.

Screenshot image 1


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *