VPN

دریافت instagram با لینک مستقیم فارسی

دریافت instagram با لینک مستقیم فارسی

دریافت فایل نصبی اینستاگرام برای کامپیوتر

اگر به دنبال یک پیام رسان و شبکه اجتماعی محبوب می‌ گردید تا با استفاده از آن هم خودتان را سرگرم کنید. هم از این طریق کسب درآمد کنید، instagram بهترین منبع برای شما می‌ باشد. محبوبیت این برنامه در کشور ایران نیز بسیار بالا است. به همین دلیل درخواست کاربران باعث شد که برنامه اینستاگرام زبان فارسی را به زبان‌ های خود اضافه کند. از این رو کاربران دیگر مجبور به استفاده از نسخه‌ های غیر رسمی فارسی نیستند. و می‌ توانند از همان نسخه اصلی با زبان فارسی استفاده کنند.
با توجه به محدودیت گوگل پلی شما برای دسترسی به اینستاگرام فارسی یا باید یک فیلتر شکن مناسب داشته باشید. یا از سایر منابع آن را دریافت کنید.

نصب فیلتر شکن برای دانلود و استفاده از instagram

برای اینکه بتوانید اینستاگرام را بر روی دستگاه خود نصب کنید و همچنین برای استفاده کردن از آن نیاز به یک فیلتر شکن مناسب دارید. چرا که این برنامه دچار فیلترینگ بسیار شدیدی است. که تنها یک وی پی ان قدرتمند می‌ تواند برای استفاده از آن به ما کمک کند.

شما می‌ توانید از تلگرام فیلتر شکن مناسب را به کمک پروکسی دانلود کنید. به گونه ای که ابتدا با متصل شدن به پروکسی محدودیت تلگرام را از بین ببرید. و سپس از کانال‌ های تلگرامی فیلتر شکن مناسب و مطمئن را دانلود کنید.

نحوه دسترسی به instagram از سایت فارسی

برای اینکه بتوانید به اینستاگرام فارسی دسترسی پیدا کنید. پس از اینکه اینستاگرام را نصب کردید و وارد اکانت خود شدید. باید به قسمت تنظیمات مراجعه کنید. سپس با مراجعه به قسمت زبان‌ ها از لیست زبان‌ های موجود زبان فارسی را پیدا کنید. و با کلیک بر روی آن زبان را به فارسی تغییر دهید.
پس از تغییر به فارسی می‌ توانید به سادگی به شرایط لازم و مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. چرا که تمامی گزینه‌ ها به صورت فارسی نمایش داده می شوند.
همچنین اگر وی پی ان ندارید تا وارد سایت‌ های خارجی شوید. می‌ توانید حتی از سایت‌ های ایرانی هم برنامه اینستاگرام را برای خود نصب کنید و از این برنامه لذت ببرید.

text

Recent Posts

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول

آموزش کار با وی پی ان فعال True VPN با همراه اول دانلود تحریم شکن…

8 ساعت ago

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران

فروش فیلتر شکن پرسرعت در ایران خرید وی پی ان پرمیوم برای گوشی آیفون با…

9 ساعت ago

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید

دانلود بهترین فیلتر شکن مناسب ترید نصب قوی ترین فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ یکی…

10 ساعت ago

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

19 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

21 ساعت ago