خرید وی پی ان گوشی اندروید جدیدترین نسخه


خرید وی پی ان گوشی اندروید جدیدترین نسخه

فیلتر شکن ارزان گوشی نسخه مود شده

با توجه به افزایش درخواست کاربران امروزه به صورت روزانه تعداد فیلتر شکن ‌های موجود در بازار افزایش پیدا می‌ کند. و وی‌ پی‌ ان‌ های جدیدی به بازار ارائه می‌ شود. که قدرت و سرعت آن ها نسبت به نسخه‌ های قدیمی بهتر و باکیفیت ‌تر می‌ باشند. طبیعتاً اکثر این وی پی ان‌ ها رایگان هستند. اما تمامی آن ها یا می‌ توان گفت اکثر آن ها دارای خدمات پرمیوم نیز می‌ باشند. که کیفیت این خدمات نسبت به نسخه رایگان بسیار بهتر و بالاتر است.

با خرید وی پی ان چه خدماتی دریافت می کنید:

۱- برخورداری از سرور های اختصاصی

طبیعتاً همه افراد تا به حال این مورد را تجربه کردند. که در فیلتر شکن ‌های رایگان سرور هایی وجود دارند. که دسترسی به آن ها امکان ‌پذیر نیست. و تنها در شرایطی می‌ توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید که اکانت برنامه را خریداری کرده باشید. این سرور ها عملکرد اختصاصی دارند. و شما تنها زمانی می‌ توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید که اکانت برنامه را خریداری کرده باشید. به دلیل همین عملکرد اختصاصی سرعت و قدرت فراهم شده هنگام استفاده از این سرورها برای شما بسیار بالاتر خواهد بود.

خرید وی پی ان اندروید - دانلود فیلترشکن

۲- پشتیبانی آنلاین وی پی ان

در اکثر این نوع وی پی ان‌ ها پس از خرید vpn، شما می‌ توانید از پشتیبانی آنلاین آن استفاده کنید. به گونه‌ ای که هرگاه دچار مشکل شدید با تماس کوتاه با این تیم پشتیبانی پاسخ مشکل را در سریع ‌ترین زمان دریافت خواهید کرد. تا دیگر هیچ وقت مجبور نباشید از وی پی ان های دیگر استفاده کنید.

۳-مرور نامحدود در اینترنت

اگر نوع اکانتی که خریداری می‌ کنید دارای محدودیت حجمی نباشد. شما می‌ توانید به صورت نامحدود در اینترنت جستجو کنید. در صورتی که اکثر وی پی ان های رایگان قدرتمند موجود در بازار دارای محدودیت ‌های مختلفی نظیر محدودیت زمانی و یا حجمی هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *