VPN

خرید وی پی ان خصوصی ایران برای بانک

خرید وی پی ان خصوصی ایران برای بانک

دانلود بهترین فیلتر شکن برای انجام کارهای بانکی بدون قطعی

امروزه ما برای انجام اکثر کارهای کشور خود نیاز داریم که از فیلتر شکن استفاده کنیم. حتی برای انجام کارهای بانکی هم در شرایط خاص باید از فیلتر شکن استفاده کنیم. ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که هر وی پی ان مناسب این کار نیست. بلکه ما باید از فیلتر شکن‌ های خصوصی استفاده کنیم تا امنیت اطلاعات ما به خطر نیفتد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ های یک فیلتر شکن مناسب برای بانک اشاره می‌ کنیم تا راحت‌تر بتوانید وی پی ان خود را نصب کنید.

ویژگی های وی پی ان خصوصی مناسب بانک :

۱_ سرور های پایدار

یکی از ویژگی فیلتر شکن خوب برای بانک باید از آن برخوردار باشد، سرور های مناسب و فعال می‌ باشد. که بتواند قدرت پایداری را برای شما فراهم کند و دچار قطعی نشود. چون اگر یک فیلتر شکن دائماً دچار قطع و وصلی شود. اطلاعات مهم و خصوصی شما قطعاً به خطر می‌افتد و حتی نمی‌ توانید هیچ محدودیتی را از بین ببرید.

۲_ رمزگذاری داده ها در وی پی ان

چون کارهای بانکی بسیار مهم و حساس هستند باید فیلتر شکنی که نصب می‌ کنید از تونل های رمزگذاری شده استفاده کند. که داده‌ های مهم و آنلاین شما را از این تونل‌ ها عبور دهد و اصلاً شناسایی نشوید. و هیچکس نتواند متوجه شود که در اینترنت در حال انجام چه کاری هستید.

۳_ حفظ هویت آنلاین

همچنین فیلتر شکن مناسبی که از گوگل پلی یا سایت‌ های معتبر نصب می‌ کنید باید بتواند از هویت آنلاین و اطلاعات مهم شما محافظت کند. چون اگر شناسایی شوید تمام داده‌ های مهمتان به خطر می‌ افتد. و ممکن است ضرر زیادی به شما وارد شود. پس حتماً هنگام نصب فیلتر شکن باید به این موضوع دقت کنید و حتماً از فیلتر شکنی استفاده کنید که ساخت اکانت در آن واجب باشد.

۴_ پنهان کردن آدرس آی پی

به جز ویژگی‌ های حفاظتی که گفته شد فیلتر شکن مناسب شما حتماً باید آدرس آی پی و لوکیشن شما را پنهان کند. یعنی وقتی به سرور های آن برنامه متصل می‌ شوید باید موقعیتتان به آن کشور خارجی تغییر پیدا کند. تا به هیچ عنوان شناسایی و ردیابی نشوید.

اگر ویژگی‌ های گفته شده را رعایت کنید یک انتخاب مناسب خواهید داشت. و می‌ توانید با خیال راحت در کشور مرور کنید و کارهای بانکی خود را انجام دهید بدون اینکه شناسایی شوید.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

7 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

8 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

9 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

20 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

21 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

22 ساعت ago