خرید وی پی ان ایرانی برای شیائومی جدید


خرید وی پی ان ایرانی برای شیائومی جدید

فیلتر شکن پولی فعال برای گوشی اندروید

همانطور که احتمالاً می دانید بسیاری از کاربران خارجی نمی توانند از خدمات برنامه‌ ها و سایت‌ های ایرانی بهره مند شوند. تمامی کاربران خارجی می توانند با استفاده از فیلتر شکنی که دارای آی پی ایران است. از خدمات موجود در سایت ها و برنامه های ایرانی برخوردار شوند. به همین خاطر است که تعداد زیادی وی پی ان ایرانی به بازار ارائه شده است. تا پاسخگوی نیاز این دسته از کاربران باشند.

دانلود وی پی ان از گوگل پلی

با توجه به اینکه گوگل پلی در کشور های خارجی دچار فیلترینگ نمی باشد. تمامی کاربران می‌ توانند با مراجعه به این منبع معتبر فیلتر شکن های ایرانی موجود را به راحتی بررسی و بهترین آن ها را دانلود و پس از نصب، از خدماتش استفاده کنند.

Add a VPN to Surf the Internet Safely | Kiplinger

خریداری نسخه های پولی وی پی ان

در این میان باید به این موضوع اشاره شود که نسخه های پولی فیلتر شکن های ایرانی خدمات بسیار با کیفیت‌ تری را در اختیار کاربران قرار می دهند. نکته جالب این است که قیمت این VPN ها در مقایسه با vpn های معتبر خارجی بالاتر است.

یکی از عمده ترین دلایل استفاده کاربران خارجی از فیلتر شکن ایرانی چیست؟!؟

یکی از مهم ترین دلایلی که درخواست کاربران خارجی برای استفاده از فیلتر شکن های دارای آی پی ایران زیاد است. عدم وجود قانون کپی رایت در ایران می باشد.
به طوری که این کاربران می توانند به راحتی نسخه های پرمیوم برنامه های پولی را به صورت رایگان از سایت‌ های ایرانی دریافت کنند. بدون اینکه هیچگونه مشکل یا دردسری برای خود ایجاد کنند. در صورتی که اگر بخواهند این برنامه ها را به صورت قانونی تهیه کنند نیاز به پرداخت هزینه هستند.
اما با استفاده از این راه این امکان برای آن ها وجود خواهد داشت. که بدون پرداخت هزینه و به صورت کاملاً رایگان به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
در واقع این دلیلی است که باعث شده است با وجود قیمت بالای فیلتر شکن های ایرانی درخواست زیادی برای دریافت آن‌ ها وجود داشته باشد.

10 VPN Apps to Unblock Social Media Sites in Iran and Be Safe


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *