جدید ترین فیلتر شکن رایگان و نامحدود ایران


جدید ترین فیلتر شکن رایگان و نامحدود ایران

نصب بهترین وی پی ان کشور بدون محدودیت

همانطور که همه ما می دانیم امروزه شدت محدودیت‌ ها روز به روز در حال افزایش است‌. و برای شما مشکلات زیادی را به ارمغان آورده است.
همچنین گفتنی است علاوه بر شدت گرفتن محدودیت‌ ها فیلتر شکن‌ ها نیز از کار افتاده می‌ شوند. که این موضوع باعث می‌ شود شما برای دسترسی به خدمات فیلتر شده دچار مشکل شوید.
بهترین راه پیدا کردن وی پی انی است که از خدمات به روز و جدید استفاده می‌ کند و همیشه بستر مناسب برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای شما فراهم می‌ کند.

چه فیلتر شکنی را نصب کنیم؟!

با توجه به اینکه تعداد vpn های موجود در بازار زیاد است باید گفت که همه وی پی ان‌ های موجود در بازار قدرت لازم برای شما را فراهم نمی‌ کنند. پس در ادامه به بررسی یک سری ویژگی‌ ها می‌ پردازیم که به شما در انتخاب وی پی ان کمک خواهد کرد.

‎VPN. Super Proxy on the App Store

دانلود فیلتر شکن از منابع معتبر:

اگر وی پی ان دستگاه خود را از منابع معتبر تهیه کنید‌. علاوه بر اینکه به صورت مطمئن برنامه را دریافت خواهید کرد. می‌ توانید با بررسی نظرات کاربران بهترین گزینه را برای خود را انتخاب کنید.

برخورداری از سرور های فعال و رایگان

هنگامی که یک فیلتر شکن را می‌ خواهید بررسی کنید. اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت سرور های برنامه در چه سطحی قرار دارند. چرا که تنها فیلتر شکن هایی می‌ توانند برای دور زدن محدودیت‌ ها به شما کمک کنند که دارای سرور های فعال و قدرتمند باشد.

آپدیت مداوم و جدید فیلتر شکن

همچنین باید سعی کرد که از وی پی ان هایی استفاده کرد که به صورت مداوم آپدیت ها را در اختیار کاربرانشان قرار می‌ دهد. چرا که شدت محدودیت‌ ها به صورت روزانه افزایش پیدا می‌ کند و اگر شما همچنان از فیلتر شکن های قدیمی که سرور های جدید را دارا نمی باشد استفاده کنید. احتمالاً نخواهید توانست محدودیت‌ ها را از بین ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *