آیا برقراری تماس تصویری بدون فیلتر امکان پذیر است؟!


آیا برقراری تماس تصویری بدون فیلتر امکان پذیر است؟!

نصب بهترین vpn برای تماس صوتی و تصویری

با وجود زیاد شدن محدودیت های اینترنتی و از دسترس خارج شدن بسیاری از شبکه های اجتماعی محبوب که امکان برقراری تماس تصویری را در اختیار کاربران قرار می دادند. کاربران تصور می کنند که تنها در صورتی می توانند تماس تصویری مناسبی داشته باشند که از فیلتر شکن قدرتمند برخوردار باشند.
با توجه به این مورد که فیلتر شکن خود حجم زیادی از اینترنت را به خود اختصاص می دهد. شما می‌ توانید از راه‌ های دیگری نیز تماس برقرار کنید.
یکی از این راه ها استفاده از برنامه‌ هایی است که هنوز دچار فیلترینگ نشده‌ اند. که در ادامه به معرفی یک ابزار مناسب برای برقراری تماس تصویری می پردازیم.

گوگل میت ابزاری مناسب و آزاد:

این برنامه که یکی از محبوب‌ ترین برنامه های زیر مجموعه گوگل می باشد امکان برقراری تماس با کیفیت ایده آل و فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. بدون اینکه نیاز به فیلتر شکن داشته باشید. چرا که این برنامه به صورت آزادانه فعالیت می‌ کند و دچار فیلترینگ نیست.
هرچند یک مدت این برنامه نیز دچار فیلترینگ شده بود. اما با گذشت مدت زمانی این محدودیت‌ ها از روی این برنامه برداشته شد. تا کاربران بتوانند از خدمات بسیار با کیفیت آن برخوردار شوند .

فعالسازی تماس تصویری همراه اول برای برخی از مشترکان [جزئیات] - رایااستور

خدمات با کیفیت تماس تصویری برای همه کاربران!!

فرقی نمی‌ کند که شما از چه دستگاهی استفاده می کنید چون این برنامه های مخصوص تماس ویدیویی برای تمامی کاربران در دسترس است. یعنی هم می‌ توانید به کمک سیستم عامل ios و هم اندروید و حتی ویندوز از خدمات این برنامه ها استفاده کنید. و با کاربران دیگر تماس تصویری با کیفیت فوق العاده بالا را برقرار کنید.

یکی از مهم‌ ترین دلایلی که باعث محبوبیت برنامه های برقراری تماس از جمله گوگل میت شده است، همین مورد می باشد. گفتنی است که این برنامه قابلیت برقراری تماس های ویدیویی به صورت گروهی و فردی را ممکن کرده است. بنابراین حتی برای جلسه های آنلاین نیز کاربرد دارد.

بهترین اپلیکیشن برای تماس تصویری - مجله اعتبارکالا

اپلیکیشن های تماس تصویری ایرانی

علاوه بر آن در کشور ما اپلیکیشن‌ های ایرانی زیادی وارد بازار شده‌اند که جایگزین برنامه‌ هایی مانند واتساپ و تلگرام شدند. که در این برنامه‌ ها امکان برقراری تماس وجود دارد. که چون ایرانی هستند نیاز به فیلتر شکن ندارند ولی کیفیت اتصال آن ها کمی پایین است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *