VPN

نصب تلگرام فارسی پیشرفته ضد فیلتر

نصب تلگرام فارسی پیشرفته ضد فیلتر

دانلود تلگرام فارسی بدون محدودیت برای android

یکی از کاربردی ترین شبکه‌ های اجتماعی نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر نقاط جهان برنامه تلگرام است. محبوبیت تلگرام در کشور ایران به قدری بالاست که حتی تعداد زیادی نسخه غیر رسمی فارسی از آن ساخته شده است. گفتنی است که هیچ کدام یک از این تلگرام‌ های فارسی ضد فیلتر نمی‌ باشند. بلکه محدودیت‌ های اعمال شده بر نسخه اصلی، بر روی تمامی نسخه‌ های غیر رسمی نیز اعمال شده است.

چگونه محدودیت تلگرام را از بین ببریم!

برای از بین بردن محدودیت تلگرام دو راه پیش روی ما می‌ باشد که در ادامه به بررسی آن ها می‌ پردازیم. که شما می‌ توانید به کمک یکی از این دو راه محدودیت تلگرام را از بین ببرید و از تمامی خدمات موجود در آن به راحتی لذت ببرید. گفتنی است که در نسخه‌ های فارسی و غیر رسمی این برنامه و چه در نسخه اصلی هر دو راه پیشروی ما قابل استفاده می‌ باشد.

۱_ کمک گرفتن از فیلتر شکن های مختلف

دریافت خدمات وی پی ان برای از بین بردن محدودیت‌ های تلگرام بهترین راه پیش رو برای از بین بردن محدودیت‌ های تلگرام می‌ باشد. چرا که به کمک خدمات وی پی ان با کیفیت هم می‌ توانید از بین بردن فیلترینگ تلگرام را تجربه کنید. هم اینکه سایر محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت را از بین ببرید.
برای این منظور شما باید با در نظر گرفتن فاکتور های فیلتر شکن‌ های فعال و قدرتمند انتخابی درست و مناسب را داشته باشید. از مهم‌ ترین فاکتور ها می‌توان به امنیت بالا و سرور های سریع و قدرتمند اشاره کرد.

۲_ قابلیت پروکسی تلگرام

راه دیگری که پیش روی شما وجود دارد استفاده از قابلیت پروکسی می‌ باشد. قابلیتی که به شما این امکان را می‌ دهد بدون نیاز به فیلتر شکن به راحتی محدودیت تلگرام را از بین ببرید.
برای اینکه بتوانید به کمک این قابلیت محدودیت این برنامه را از بین ببرید نیاز به یک پروکسی فعال دارید. که دسترسی به این مورد نیز بسیار ساده و راحت است. چرا که کانال‌ های تلگرامی بسیار زیادی وجود دارند که پروکسی‌ های فعال و قدرتمند را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌ دهند. تا بتوانید حتی بدون نیاز به پرداخت هزینه محدودیت این برنامه را از بین ببرید.

text

Recent Posts

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام

دانلود vpn استیبل و پرسرعت Lamp VPN برای تلگرام دریافت فیلتر شکن Lamp VPN نسخه…

3 ساعت ago

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک

دانلود وی پی ان نامحدود Robust Tunnel VPN برای مک بوک دانلود فیلتر شکن قوی…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن جدید jvpn از گوگل پلی برای تلگرام دانلود وی پی ان فعال…

5 ساعت ago

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از…

16 ساعت ago

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید…

17 ساعت ago

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰

نصب vpn ایمن و جدید Swisscows VPN برای ویندوز ۱۰ دانلود فیلتر شکن Swisscows VPN…

18 ساعت ago